stany lęku i brak poczucia bezpieczeństwa

1. Data: 2003-09-26 18:19:35

Temat: stany lęku i brak poczucia bezpieczeństwa
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stany lęku i brak poczucia bezpieczeństwa
mają wpływ negatywny...
napiszcie do siebie list miłosny jeśli chcecie lepiej się poczuć :o)

taki tekst usłyszałem na kanale "club" o 20:15 (26.09.03)

\|/
re:

1. Data: 2003-09-26 18:23:53

Temat: Re: stany lęku i brak poczucia bezpieczeństwa
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> [...]
> napiszcie do siebie list miłosny jeśli chcecie lepiej się poczuć :o)
>
> taki tekst usłyszałem na kanale "club" o 20:15 (26.09.03)

no i próbowałem to zrobić, ale nie za bardzo wiem
jak się do siebie zwrócić?
no bo jak to będzie brzmiało:
kochany ja :o)
kochany robaczku?
to jakaś schiza...
\|/
re:

1. Data: 2003-09-26 18:55:05

Od: "Aninha" <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no i próbowałem to zrobić, ale nie za bardzo wiem
> jak się do siebie zwrócić?
> no bo jak to będzie brzmiało:
> kochany ja :o)
> kochany robaczku?
> to jakaś schiza...

hej
niekoniecznie to musi byc list milosny
moga to byc afirmacje (napisane w pierwszej osobie)
ponoc to dobrze robi na podswiadomosc
ja czasem sobie tak pisze albo mysle i jest dobrze
ostatnio mialam zalamke i teraz nie ma sladu po niej
zbieg okolicznosci? bzdury? myslcie jak chcecie :)
pozdrawiam
Aninha

1. Data: 2003-09-26 19:08:54

Od: "Misia" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> no i próbowałem to zrobić, ale nie za bardzo wiem
> jak się do siebie zwrócić?
> no bo jak to będzie brzmiało:
> kochany ja :o)
> kochany robaczku?
> to jakaś schiza...
> \|/
> re:

Moj Kochany Robalu,
tak bym chyba napisala, bedac na Twoim miejscu ;))
Misia

1. Data: 2003-09-26 19:38:53

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misia" <v...@g...pl>

> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> Moj Kochany Robalu,
> tak bym chyba napisala, bedac na Twoim miejscu ;))
> Misia

Moja wyobraźnia podpowiada mi, że jesteś "młodą"
romantyczną kobietą więc natychmiast mam gotowy
nagłówek do listu który bym pisał do Ciebie
bo choć nic o Tobie nie wiem - to styl w jakim mi odpisałaś
wskazuje, że za słowami potrafisz odczytać uczucie
które te słowa zawierają :-)
dlatego z łatwością napisał bym: Moja Kochana Misio {...} itd.
i byłbym bardzo z siebie zadowolony bo pisząc te słowa
wyobrażał bym sobie, że czytając to - uśmiechasz się... :)

nie potrafię natomiast zwracać się do siebie :>
więc jak będę miał "stany lęku i brak poczucia bezpieczeństwa"
to napiszę list miłosny do Ciebie a Ty jeśli będziesz chciała
mnie "pocieszyć" - to mi po prostu odpiszesz. ;))
dla mnie to będzie znacznie łatwiejsze a Ty...
to już będzie zależeć od Ciebie ;)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-26 19:41:22

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aninha" <A...@g...pl>

> [...]
> ostatnio mialam zalamke i teraz nie ma sladu po niej
> zbieg okolicznosci? bzdury? myslcie jak chcecie :)

byłbym Ci wdzięczny gdybyś podała przykład takiego tekstu ;))
\|/
re:

1. Data: 2003-09-26 20:02:51

Od: "Misia" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie "pocieszyć" - to mi po prostu odpiszesz. ;))
> dla mnie to będzie znacznie łatwiejsze a Ty...

Ech ta wyobraznia... Ale usmiechnelam sie :)
Misia

1. Data: 2003-09-29 13:25:27

Od: "Aninha" <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> byłbym Ci wdzięczny gdybyś podała przykład takiego tekstu ;))

wystarczy odwiedzic ksiegarnie i poszukac odpowiedniej literatury
(psychologiczna, na temat jak ulepszyc swoje zycie, jak zyc z pasja itp)
tam jest wiele afirmacji
a ja nie chce ci tu nic pisac bo nie znam stanu twojej duszy ;)
pozdr
Aninha

1. Data: 2003-09-29 13:39:27

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aninha" <A...@g...pl>

> [...]
> jak zyc z pasja itp)
> tam jest wiele afirmacji
> a ja nie chce ci tu nic pisac bo nie znam stanu twojej duszy ;)

trudno... a jednak szkoda :-(
liczyłem (po cichu) że choć maleńki, niekoniecznie osobisty
przykład nam(?)/mnie zademonstrujesz,
wówczas ja odpowiedział bym tym samym.
skoro tak wolisz - Twój wybór
nie będę się narzucał :)
\|/
re:

POPRAWNA ankieta diagnostyczna (z wynikami)
Zmiany
Twoja Komórka - znak rozpoznawczy...
Upgrade oprogramowania
Ksiazka Grossmana "On killing"