(help)

1. Data: 2003-09-26 19:55:18

Temat: Re: (help)
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nawrocki" <private@(cut)nawrocki.art.pl>
news:bl22mk$dek$1@news.onet.pl...

> Jeśli więc komukolwiek z was, nie jest obojętny los człowieka
> przepełnionego niepewnością jutra, proszę, pomyślcie o mnie
> teraz: '- Zdasz Łukasz, na pewno zdasz' - o, właśnie o to mi
> chodziło, żeby przez waszą świadomość przeleciała właśnie ta
> myśl; teraz jestem już spokojniejszy, przyjaciele...
>
> Dziękuję za współpracę i pozdrawiam serdecznie
> Łukasz N.

aby Cię upewnić, że masz rację :)
przeczytaj
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.filozofia&aid=26769821
w którym jest udowodnione, że myśl się przeistacza w czyn :)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-26 21:04:36

Od: "Albert" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie piszę z prośbą o trzymanie za mnie kciuki (bo nawet gdyby ktoś
> powiedział, że je za mnie będzie trzymał, to i tak wiem, że wcale by
> ich nie trzymał)

a ja tam trzymam kciuki :)

Powodzenia
Albert

1. Data: 2003-09-26 21:18:00

Od: "zwykly_facet" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nawrocki" <private@(cut)nawrocki.art.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> teraz: '- Zdasz Łukasz, na pewno zdasz' - o, właśnie o to mi chodziło,
> żeby przez waszą świadomość przeleciała właśnie ta myśl;

Hej! A tak wlasciwie to do czego Ci to jest potrzebne? Przeciez Ty wiesz, ze
zdasz, skoro prosisz na grupie jedynie o potwierdzenie tego faktu ;) Brak Ci
pewnosci, ze nie pomyliles sie z tym stwierdzeniem, albo nie chcesz byc zbyt
pewien siebie? No to ja Ci powiem, ze niepotrzebnie, bo skoro Ty WIESZ, ze
zdasz to nie moze byc inaczej, bo zdasz! ;) No to od siebie dodam jeszcze
"powodzenia" hehe... Ale serio - skoro tak sie boisz i naprawde tak
potrzebujesz dobrego slowa i otuchy, no to ode mnie tez masz :)

> teraz jestem
> już spokojniejszy, przyjaciele...

No bez przesady - aby kogos nazwac "przyjacielem" nie wystarczy znac go
tylko w necie...

Pozdrawiam
zf

1. Data: 2003-09-26 21:22:12

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zwykly_facet" <z...@t...pl>

> [...]

> dodam jeszcze "powodzenia" hehe... Ale serio - skoro tak sie
> boisz i naprawde tak potrzebujesz dobrego slowa i otuchy, no to

Widzę Kolego, że jesteś jednym z tych którzy nie odczuwają
matrixa. Im więcej ludzi pomyśli pozytywnie tym bardziej umocują
Łukasza w jego losie, więc zwiększą prawdopodobieństwo
sukcesu. On czyli Łukasz nie boi się - on prosi o "modlitwę".
Czytając jego słowa '- Zdasz Łukasz, na pewno zdasz'
ODMAWIASZ MANTRĘ :o)

> No bez przesady - aby kogos nazwac "przyjacielem" nie
> wystarczy znac go tylko w necie...
>
> Pozdrawiam
> zf

przyjaciółmi nazywamy tych - którzy nam dobrze życzą. :)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-26 21:31:56

Temat: (help)
Od: "nawrocki" <private@(cut)nawrocki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro mam egzamin poprawkowy z filozofii społecznej; nie jest istotne
to, czy to wstyd mieć poprawkę, czy nie, ale istotne jest to, że ten
egzamin jutro jest (było dla mnie dużym zaskoczeniem, gdy się
dowiedziałem, że ten egzamin jest jutro, a nie w poniedziałek, o czym
byłem święcie przekonany jeszcze dwie godziny temu, zanim uprzejmy
znajomy wyprowadził mnie z błędu dzwoniąc z dobrą nowiną, że egzamin
jest jednak jutro - aż nie chcę myśleć, co by było, gdyby nie
zadzwonił).
Nie piszę z prośbą o trzymanie za mnie kciuki (bo nawet gdyby ktoś
powiedział, że je za mnie będzie trzymał, to i tak wiem, że wcale by
ich nie trzymał); proszę was o wsparcie mnie dobrą myślą, która w moim
przeświadczeniu może zdziałać dużo więcej, niż którykolwiek ściśnięty
element ciała... Jeśli więc komukolwiek z was, nie jest obojętny los

--
www.nawrocki.art.pl - psycho circus project

1. Data: 2003-09-26 21:44:39

Od: "zwykly_facet" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Czytając jego słowa '- Zdasz Łukasz, na pewno zdasz'
> ODMAWIASZ MANTRĘ :o)

A ja tam nie wiem, ale tak czy inaczej zycze mu dobrze :)) Wiem, ze mial
jakis cel w tym, ze tu napisal, a na pewno nie zrobil tego bez powodu, wiec
jesli cos mu to pomoze... ;) Jednak szczerze z mojej strony! :))

> przyjaciółmi nazywamy tych - którzy nam dobrze życzą. :)

No chyba ze w przenosni ;))

Pozdrawiam
zf

1. Data: 2003-09-26 21:48:05

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> No chyba ze w przenosni ;))
> Pozdrawiam
> zf

w przenośni??
a dosłownie przyjaciele mają nam życzyć źle?????????? ;)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-26 23:38:01

Od: "Joasia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powodzenia, bedzie dobrze:)))J.

1. Data: 2003-09-27 04:47:02

Temat: Re: (help) - natychmiast masz zdać
Od: "_Jack.B._" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nawrocki" <private@(cut)nawrocki.art.pl> napisał w
wiadomości news:bl22mk$dek$1@news.onet.pl...
> [...]
jestem
> już spokojniejszy, przyjaciele...
>
> Dziękuję za współpracę i pozdrawiam serdecznie

mniejsza o popprawki - normalna rzecz i nie zawsze zależą od słuchacz.
A co do wsparcia, to NAWROCKI - natychmiast masz zdać ten egzamin, i
bez dyskusji! Przecież nie jesteś gorszy niż inni! Jesteś przecież
mądrym chłopczykiem, już nie raz udało cię się kogoś skutecznie uśpić
swoimi postami, no i doprowadzić do szału. Masz zdać i już. Jak
przyjadę okolo 21.00 chcę słyszeć że zdałeś!

1. Data: 2003-09-27 09:53:33

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

nawrocki <private@(cut)nawrocki.art.pl> napisał(a):

> [...]
> już spokojniejszy, przyjaciele...
>
> Dziękuję za współpracę i pozdrawiam serdecznie

Na wsparcie moją dobrą myślą oczywiście możesz liczyć. Nie będzie ona tak
wszechogarniająca jak ta, do której w swoim poczuciu humoru zapędziła mnie
Izela, ale jadnak . Będę z Tobą.
uzuz

stany lęku i brak poczucia bezpieczeństwa
POPRAWNA ankieta diagnostyczna (z wynikami)
Zmiany
Twoja Komórka - znak rozpoznawczy...
Upgrade oprogramowania