staż

1. Data: 2004-02-07 21:42:44

Temat: staż
Od: AGA <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy na którejś z uczelni został już wprowadzony bezpłatny, obowiązkowy
półroczny staż na farmacji?? Jeśli tak to na jakich zasadach to
funkcjonuje i co ewentualnie daje.

2. Data: 2004-02-08 02:58:48

Temat: Re: staż
Od: "gaskill" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AGA" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy na którejś z uczelni został już wprowadzony bezpłatny, obowiązkowy
> półroczny staż na farmacji?? Jeśli tak to na jakich zasadach to
> funkcjonuje i co ewentualnie daje.

z tego co zaszlyszalem od mej lubej to jest tak na UJ.
dyplom maja odebrac dopiero po stazu, czyli juz w EU.
nie wiem co to daje ale jak sie wywiem to dam znac o ile nikt mnie nie
uprzedzi.

pozdrawiam
gaskill.

Zasypka na bazie talku i tlenku cynku
Rynek sprzedaży pozaaptecznej...
rozporządzenie Min. Zdrowia o obowiązku ciągłego kształcenia farmaceutów
Produkty -- Terapia Magnetyczna --
Studia ile chetnych jakie szanse itp