stepper

1. Data: 2006-07-23 09:18:53

Temat: stepper
Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kochani,

w związku z zamiarem poprawy kondycji ponieważ prawie cały dzień spędzam w
biurze, aż kości,
mięśnie i stawy bolą z powodu braku ruchu.... postanowiłam sprawić sobie
stepper :) urzadzenie małe, fajne a ja wyjątkowo lubie na nim cwiczyc,
ladnie ksztaltuje nogi, uda, posladki a nawet lekko brzuch :)
obecnie na rynku jest cała masa stepperów - na co powinnam zwrócić uwage
kupując, czym się sugerowac, jakie funcje sa przydatne, moze jakaś konkretna
marka? Pytam, bo nie chcialabym kupic na chybił - trafił, tym bardziej, ze
moge na to przeznaczyć znaczną sumę i zależy mi na jakości a nie niskiej
cenie :)

Z góry dzięki za wszystkie wskazówki.

__
pozdrawiam,
kompletnie niekompatybilna

2. Data: 2006-07-23 20:18:42

Temat: Re: stepper
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

niekompatybilna napisał(a):
> [...]
> moge na to przeznaczyć znaczną sumę i zależy mi na jakości a nie niskiej

czesc jestem instruktorem fitness,...niestety nie mam dla Ciebie dobrej
wiadomosci...wg mmie zakup takiego urzadzenia to strata
pieniedzy...wiesz co? teraz przeczytałam Twoja wiadomosc jeczsze
raz...i nie jestem pewna o jaki sprzet Ci chodzi...o ten prawdziwy
steper czyli takie male g...na którym cwiczy sie tylko "góra-dól"
CZY O STEP- czyli stopien na który się wchodzi,schodzi a nawet
tańczy...odpisz to Ci cos poradzę...co masz np.zrobic z zastojałymi
mięsniami...

3. Data: 2006-07-23 20:21:27

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

niekompatybilna napisał(a):
> [...]
> moge na to przeznaczyć znaczną sumę i zależy mi na jakości a nie niskiej

ale ze mmie pierdoła...nie podpisałam sie....Beata...

4. Data: 2006-07-24 09:19:50

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niekompatybilna" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moge na to przeznaczyć znaczną sumę i zależy mi na jakości a nie niskiej

Stepper to strata pieniedzy, lepiej od razu zainwestuj w orbitrek
(crosstrainer), tam przynajmniej wszystkie partie sa w ruchu i do tego nie
obciaza stawow, ani kregoslupa.
Jesli chodzi o firme to polecam Kettler, jedne z najlepszych sprzetow
sportowych. Gdybys sie decydowala na orbitrek to koniecznie magnetyczny z
pomiarem tetna. Zreszta Kettler ma w swojej ofercie bogaty wybor.

--
pozdr,
ewka

5. Data: 2006-07-24 09:28:55

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sportowych. Gdybys sie decydowala na orbitrek to koniecznie magnetyczny z
> pomiarem tetna. Zreszta Kettler ma w swojej ofercie bogaty wybor.

Nie zgodze sie z opinia, ze stepper to strata pieniedzy. IMHO to calkiem
fajny i jednoczesnie prosty sprzet. Mam najprostszy model Kettlera, jak do
tej pory (6 m-cy) dziala bez zarzutu. Duza zaleta - jak dla mnie - jest to,
ze nie angazuje nadmiernie uwagi. Chodze sobie w trakcie ogladania
telewizji, filmu (bo nieznosze zalegac na kanapie).

Inna sprawa, ze zdecydowanie sie nie nadaje na to by byc jedynym sprzetem do
cwiczen.
Poza tym osoby, ktore nie cwiczyly wczesniej, lepiej niech przed cwiczeniami
troche "porozgrzewaja" stawy, bo dosc latwo mozna sie nabawic kontuzji.

A.

6. Data: 2006-07-24 09:31:47

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

niekompatybilna <n...@o...pl> napisał(a):

> kochani,
>
> w związku z zamiarem poprawy kondycji ponieważ prawie cały dzień spędzam w
> biurze, aż kości,
> mięśnie i stawy bolą z powodu braku ruchu....

weź pod uwagę KONIECZNIE stan swojego kręgosłupa
stepper (w znaczeniu pudła, na które się wskakuje) bardzo go obciąża.

pozdr.Hania

7. Data: 2006-07-24 10:01:33

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asmira" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> telewizji, filmu (bo nieznosze zalegac na kanapie).
> Inna sprawa, ze zdecydowanie sie nie nadaje na to by byc jedynym sprzetem

Masz racje zle to ujelam, po prostu uwazam ze dla osoby ktora nic innego nie
robi i chce tylko na stepperze polegac jest to bez sensu. Na orbitreku tez
mozna spokojnie ogladac filmy czy sluchac muzyki.
Stepper jest dorby dla kogos jako uzupelnienie cwiczen, nie jako sprzet
jedyny i glowny.

> Poza tym osoby, ktore nie cwiczyly wczesniej, lepiej niech przed
> cwiczeniami
> troche "porozgrzewaja" stawy, bo dosc latwo mozna sie nabawic kontuzji.

No i wlasnie dlatego lepiej cwiczyc na orbitreku.

--
pozdr,
ewka

8. Data: 2006-07-25 06:12:35

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mozna spokojnie ogladac filmy czy sluchac muzyki.
> Stepper jest dorby dla kogos jako uzupelnienie cwiczen, nie jako sprzet

Tu się zgodzę. Jako jedyny sprzęt stepper nie wystarcza.
Dla mnie spore znacze mają rozmiary steppera.
Mam problemy z krążeniem (makabrycznie niskie ciśnienie). Po dwóch godzinach
pracy (jesienią, zimą, wczesną wiosną) po prostu zamarzam. 10 minut na
stepperze i czuję się jak po mocnej kawie.
A.

Jak najszybciej usunąć blizny i przebarwienia po trądziku?
Kremy odżywcze do twarzy, a zmarszki
No7 Boots mikrodermebrazja- pytanie
Irygator + szczoteczka Braun z USA
studium kosmetyczne [warszawa]