sterydy wziewne - jaka alternatywa, jakie skutki uboczne? - długie

11. Data: 2003-02-08 14:52:08

Temat: Re: sterydy wziewne - jaka alternatywa, jakie skutki uboczne? - długie
Od: "D.Z." <z...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> podejrzewam, że ktoś taki miał by spore trudności ze
> zdaniem receptury... I nie tylko...
jako sobie trzeba bylo radzic.
> Natomiast co do meritum sprawy - uważam, ze akurat poprawne podanie
> nazwy sprzętu ma istotne znaczenie
owszem masz racje ale niezaleznie od tego czy napiszes pick czy peak to
czytac bedzies PIK, z tego wniosek ze jak juz ania pojdzie do lekarza i
bedzie rozmawiala o PIK flowmetrze to lekarz bedzie wiedzial oco chodzi ;-))

D.Z.

12. Data: 2003-02-08 15:23:46

Od: "Neo" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć
mój syn również obecnie 3,5 roku przechodził podobną historie . Co
zachorował to antybiotyk , tydzień w przedszkolu i znowu antybiotyk. W końcu
po 3 miesiącach poprosiłam o skierowanie do pulmunologa - alergologa. To
okazło się trafne. Lekarka od razu odstawiła antybiotych i lekkie zapalenie
oskrzeli było wyleczone lekami wziewnymi które brał przez specjalną tubę. Po
tym leczeniu od razu testy , które wykazały alergie na roztocza mączne ,kurz
i sierść psa. Lekarka przepisała budesonid 2razy dziennie po 2 dawkie ,
które ma przyjmować do końca okresu grzewczego. Do tego wszystkie poduszki ,
kołdry z pierza do wywiezienia z domu.
Sądze że ważne jest dostać się do dobrego lekarza.
Pozdrawiam Tiretka

13. Data: 2003-02-08 15:42:14

Od: "Ani@Sil" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <m...@p...wytnij.onet.pl>

> Swoją drogą na naszym o ile wiem roku nie było nikogo
> z dysgrafią, i podejrzewam, że ktoś taki miał by spore trudności ze
> zdaniem receptury...

Panie Marku, jako inicjatorka tego wątku, apeluję by z większą
wyrozumiałością podchodzić do cudzych słabości, zwłaszcza jeśli samemu nie
jest się ich pozbawionym. Czytając bowiem powyższe zdanie można się
zorientować, że sam ma Pan problemy z ortografią, interpunkcją i gramatyką.
Rozumiem, że błąd w nazwie urządzenia to poważniejsza sprawa, ale i tak
uważam, że można zwrócić uwagę nie wysłośliwiając się. Irytuje mnie to
dlatego, że takie złośliwe uwagi generują zazwyczaj lawinę postów nie na
temat a ten wątek traktuję bardzo poważnie i wyczekuję każdej poważnej i
rzeczowej odpowiedzi
Pozdrawiam i życzę więcej wyrozumiałości i życzliwości dla ludzi, co jako
lekarz powinien Pan mieć we krwi. Prawda?
Ania

14. Data: 2003-02-08 16:47:16

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 8 Feb 2003 16:42:14 +0100, Ani@Sil wrote:

> [...]
> jest się ich pozbawionym. Czytając bowiem powyższe zdanie można się
> zorientować, że sam ma Pan problemy z ortografią, interpunkcją i gramatyką.

Cóż - dzięki za sprowadzenie na ziemię:)

[...]

> Pozdrawiam i życzę więcej wyrozumiałości i życzliwości dla ludzi, co jako
> lekarz powinien Pan mieć we krwi. Prawda?

To nie tak. Przyczepiłem się (złosliwie) do błedu w nazwie urządzenia,
które jest istotne w kontekscie tematu watku. Przyznaję, że trochę zbyt
złośliwie. Natomiast z ewentualnym składem chemicznym mojej krwi ma to
niewiele wspólnego.
Jest mnóstwo innych zawodów, znacznie liczniej zresztą reprezentowanych
niż lekarze, w których wyrozumiałość i życzliwość są bardzo potrzebne i
mógłbym tu o tym długo pisać, ale to już kompletnie OT, więc uciekam i
nie przeszkadzam.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

15. Data: 2003-02-08 18:21:46

Od: "Anna K" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ani@Sil <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b21fe5$atb$...@f...acn.pl...
> Pytanie także do rodziców dzieci z podobnymi problemami - co radzicie, co
> Was pomogło?

Dr Kosek, Rabka Instytut Matki i Dziecka, pawilon 11, telefony, ktore
posiadam sa juz zapewne nieaktualne, ale lekarz rewelacyjny, a co
najwazniejsze skuteczny...wiele lat temu wyleczyl z astmy i wielostronnej
alergii moja corke, ktora nie mogla funkcjonowac bez kilku aerozoli...teraz
nie bierze nic...polecam.
Pozdrawiam,
anja

16. Data: 2003-02-08 18:28:30

Od: "Ani@Sil" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna K" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> najwazniejsze skuteczny...wiele lat temu wyleczyl z astmy i wielostronnej
> alergii moja corke, ktora nie mogla funkcjonowac bez kilku

Zaczęłam właśnie myśleć o wyjeździe do Rabki, tylko organizacyjnie chyba w
tym roku nie dam rady :-(
Ania

17. Data: 2003-02-08 19:12:16

Od: "D.Z." <z...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam ponownie ;-)
jezeli aniu jestes z warszawy, zwlaszcza okolice bemowa to napis do mnie na
priva podam ci kontakt do rewelacyjnej lekarki ktora wlasnie leczy mojego
synka.

D.Z.

PS- duzo bledow narobilem?? ;-))

18. Data: 2003-02-08 20:47:47

Od: "Ani@Sil" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "D.Z." <z...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> priva podam ci kontakt do rewelacyjnej lekarki ktora wlasnie leczy mojego

W takim razie już piszę!

> PS- duzo bledow narobilem?? ;-))

A co do błędów - mało kto ich nie robi, ale gdybyśmy się wszyscy z tego
powodu wyzłośliwiali albo z drugiej strony stresowali, że napisaliśmy coś
nie tak, to chyba umknęło by nam to co według mnie najważniejsze: swobodna
wymiana informacji i poglądów.
No i mam nadzieję, że mnie nikt tu nie rozpozna, bo się tu na jakiś
autorytet polonistyczny kreuję - ja śrubokręt po polibudzie, co to miał w
liceum ciężko zapracowaną czwórkę z polaka ;-))
Ania

19. Data: 2003-02-08 23:09:14

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 8 Feb 2003, Ani@Sil wrote:

> autorytet polonistyczny kreuję - ja śrubokręt po polibudzie, co to miał w

ingenieur?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

20. Data: 2003-02-08 23:18:52

Od: "Ani@Sil" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
am.torun.pl...

> ingenieur?

A czego się można innego dorobić na polibudzie, oprócz choroby psychicznej
oczywiście?
A.

testy
co to jest: Appendix sine leasionibus?