stomatolog-chirurg-wroclaw

1. Data: 2003-06-26 15:34:50

Temat: stomatolog-chirurg-wroclaw
Od: k...@b...pl (K.) szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze polecic dobrego sprawdzonego stomatologa prywatnego we
Wroclawiu? Mieszkam za granica,gdzie uslugi medyczne bardzo
drogie,wiec musze tym razem odwiedzajac ojczyzne zrobic porzadek z
zebami.Miedzy innymi usunac resztki gornej osemki,co wydaje mi sie
przerazajaca operacja.Czy ktos zna lekarza,ktory sprawdzil sie w
podobnej chirurgicznej niemal kwestii,jaki jest koszt takiego zabiegu?
Prosze o telefon lub adres dentysty,jesli mozna.
K.

2. Data: 2003-06-28 22:03:55

Temat: Re: stomatolog-chirurg-wroclaw
Od: "Ewa Pawliszyn" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Można to zrobić w katedrze stomatoogi ul.Cieszyńskiego,sa tam specjaliści od
chirurgii szczęki

hormony
testy na HIV
Urobilinogen w moczu