studia medyczne 2006/2007

1. Data: 2006-03-21 17:15:26

Temat: studia medyczne 2006/2007
Od: katarina <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktos z szanownych grupowiczow orientuje sie czy można jednocześnie
składać jednocześnie podania o przyjęcie na studia na Akademii Medycznej
w W-wie i Uniwersytecie Medycznym w Łodzi?

pozdrawiam
kasia

2. Data: 2006-03-21 18:01:36

Temat: Re: studia medyczne 2006/2007
Od: "Izabela" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skladać można, ale egzaminy są w tym samym czasie na medycynę, wydział
lekarski.
:) Izabela

3. Data: 2006-03-21 19:19:04

Od: "Grzegorz Iwanek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
> Skladać można, ale egzaminy są w tym samym czasie na medycynę, wydział
> lekarski.
> :) Izabela

kiedys bylo jak piszesz, ale troche sie zmienilo (chyba)
podobno nowe matury zwalniaja z egzaminow wstepnych itd. itp

4. Data: 2006-03-22 14:19:42

Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Iwanek napisał(a):
> Użytkownik "Izabela" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

> kiedys bylo jak piszesz, ale troche sie zmienilo (chyba)
> podobno nowe matury zwalniaja z egzaminow wstepnych itd. itp

nie na medycyne...

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"

5. Data: 2006-03-22 17:17:45

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie na medycyne...

A jednak. Dla przykładu warszawska AM:

http://www.amwaw.edu.pl/~hreband/rekrut2006/kwalif.h
tm#lek_dz

Na innych pewnie jest tak samo. Wykwalifikowani lekarze wyjdą za kilka lat z
tych uczelni skoro przyjmuje się tam teraz ludzi na podstawie samych "nowych
maturek". Nie chce mi się sprawdzać, ale może na architekturę też się teraz
przyjmuje na podstawie matury ludzi, którzy w życiu niczego nie narysowali :)

6. Data: 2006-03-22 19:45:15

Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek napisał(a):

> A jednak. Dla przykładu warszawska AM:

na pocieszenie powiem, że CM UJ robi egzamin,taki jak zwykle

7. Data: 2006-03-22 20:41:32

Od: d...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Otóż nie!!
www.uj.edu.pl/dydaktyka/pliki/2006CollegiumMedicum.p
df

8. Data: 2006-03-23 07:20:29

Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@i...pl napisał(a):

> Otóż nie!!
> www.uj.edu.pl/dydaktyka/pliki/2006CollegiumMedicum.p
df

aha..

Emi, niestety(w tym momencie) stara matura...

9. Data: 2006-03-23 08:26:14

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek napisał:
> Na innych pewnie jest tak samo. Wykwalifikowani lekarze wyjdą za kilka lat z
> tych uczelni skoro przyjmuje się tam teraz ludzi na podstawie samych "nowych
> maturek".

Jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby była istotna relacja pomiędzy wynikami
egzaminu wstępnego a fachowością po ukończeniu studiów... IMHO nawet jakby
zrobić 'losowanie wstępne' (jak swego czasu w Holandii, nie wiem czy to
dalej tak funkcjonuje) na poziom wiedzy lekarzy będzie to miało wpływ
marginalny. Liczy się jakość nauczania (z czym jest u nas różnie) i
efektywne odcinanie dołów (co szwankuje).

--
Krzysiek, EBP
Piekło to znieruchomiała teraźniejszość.

10. Data: 2006-03-23 20:55:42

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (Suzuki Kokushu) napisał(a):

> Jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby była istotna relacja pomiędzy wynikami
> egzaminu wstępnego a fachowością po ukończeniu studiów...
Absolutnie nie ma żadnej!

--
_ _ _ _

szkodliwosc szczepien
zapraszam na forum "Pacjenci mają głos", link :
Lek spod fleczera
Prośba o interpretację wyników badań
enterococus species