szkodliwosc szczepien

1. Data: 2006-03-21 16:49:13

Temat: szkodliwosc szczepien
Od: "batam" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jezeli któras z mam czy tatusiów chce zapoznac sie z wiedza
dotyczaca tego jak szkodliwe moga byc dla dzieci szczepienie
(autyzm, uszkodzenia mózgu, paralize, niedowlady, zatrucie metalami
ciezkimi wchodzacymi w skad szczep.itp itp). chetnie udostepnie
(za darmo) ksero artykulów jakie mamy w swoim posiadaniu na ten temat
oraz ksiazke "szczepienia-ukrywane fakty"

2. Data: 2006-03-21 18:50:13

Temat: Re: szkodliwosc szczepien
Od: atka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@w...pl możesz przesłać:))

3. Data: 2006-03-21 20:52:45

Od: "milandor" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>oraz ksiazke "szczepienia-ukrywane fakty"
>
>Ja również prosiłabym o przesłanie. Zapoznamy się co takiego jest złego w
szczepieniach "ochronnych" ;) m...@t...pl
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

4. Data: 2006-03-21 21:21:23

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ktos sie tak strasznie boi tej odrobiny rteci, to sa dostepne
szczepionki niekonserwowane rtecia. A nieszczepione dzieci moga
bardzo ciezko zachorowac...

MJ

5. Data: 2006-03-22 08:30:26

Od: Przemysław Sobociński <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

batam wrote:

> [...]
> (za darmo) ksero artykulów jakie mamy w swoim posiadaniu na ten temat
> oraz ksiazke "szczepienia-ukrywane fakty"

Proszę o wysłanie ich również pod mój adres.

6. Data: 2006-03-22 09:56:25

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też chętnie poczytam - czasem warto poznać "inny punkt widzenia" ;-).

Pozdrawiam
Piotr

7. Data: 2006-03-22 15:03:23

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>(za darmo) ksero artykulów jakie mamy w swoim posiadaniu na ten temat
>oraz ksiazke "szczepienia-ukrywane fakty"

Ja tez chetnie poczytam.
Barbara

8. Data: 2006-03-23 12:30:08

Od: "micrus" <g...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "batam" <b...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
ps.com...
[...]

poprosze na: m...@w...pl

zapraszam na forum "Pacjenci mają głos", link :
Lek spod fleczera
Prośba o interpretację wyników badań
enterococus species
Kawa a: I. poziom magnezu, II. wzrost ciśnienia krwi