stulejka

1. Data: 2002-06-02 09:10:11

Temat: stulejka
Od: "pawel" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, ile moze kosztowac usuniecie stulejki w prywatnym gabinecie ?
Czy moze ktos poleca jakis dobry gabinet w Warszawie ?

Dzieki za rady
Pawel

2. Data: 2002-06-03 20:41:09

Temat: Re: stulejka
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc, ile moze kosztowac usuniecie stulejki w prywatnym gabinecie ?
> Czy moze ktos poleca jakis dobry gabinet w  Warszawie ?

zapraszam na strone www.stulejka.com

pozdr

Kamil

3. Data: 2002-06-05 11:01:45

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapraszam na strone www.stulejka.com

Lub Prywatny Instytut Zdrowia, ul. Sobieskiego 18,(Wilanów).
Tel:651-66-86, 651-66-87, Doktor Skulimowska, jest np. dziecięcym specjalistą w
tej dziedzinie. Można zajrzeć na stronę www.inst-zdrowia.vis.pl lub zadzwonić
pod wyżej wymienione numery po bliższe szczegóły.

KasiaS (pracownik Instytutu)

4. Data: 2002-06-05 11:16:47

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tej dziedzinie. Można zajrzeć na stronę www.inst-zdrowia.vis.pl lub zadzwonić
> pod wyżej wymienione numery po bliższe szczegóły.

To znów ja, przepraszam przejęzyczyłam się tzn. przeliterowałam, miałam
oczywiście na myśli Panią doktor Smolińską specjalistę chirurga dziecięcego
(przyjmuje w Piątki od 17-tej do 19-tej).
Przepraszam za pomyłkę, mamy tak wielu lekarzy w naszym Instytucie.
Pozdrawiam
KasiaS

Re: Mięśniak rozmiękający
Dieta - porady szukam
białe plamki na górnej wardze
Diagnoza
choroba psychiczna i problem podjęcia nowej pracy