stulejka - kilka pytan

1. Data: 2003-10-15 11:32:30

Temat: stulejka - kilka pytan
Od: "Rumcajs" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zaniedlugo (tz. jutro ;-) bede mial zabieg usuniecia
stulejki. W zwiazku z tym mialbym kilka pytan do zorientowanych.
(oczywiscie podczas wizyty uciekly mi te "szczegoly")

1) Czy na zabieg moge jechac samochodem? Mam ok. 35min do domu
ale nie wiem czy bede w stanie wrocic prowadzac, czy tez
lepiej wybrac sie autobusem

2) Po jakim czasie bedzie mozna odbyc w miare normalny stosunek?

3) Mam ogolic okolice łona - nie wiem za bardzo czym :-) Maszynka
troche sie boje ;-) Jakis krem depilacyjny? Jaki?

4) Jakie sa wady/zalety obrzezania? :-)

5) Jakies rady? :-)

Z gory dzieki

2. Data: 2003-10-15 13:43:20

Temat: Re: stulejka - kilka pytan
Od: "-=RapidHail=-" <d...@u...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rumcajs" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> 3) Mam ogolic okolice łona - nie wiem za bardzo czym :-) Maszynka
> troche sie boje ;-) Jakis krem depilacyjny? Jaki?

Zajżyj na grupę alt.pl.sci.medycyna.stulejka

Rejestr wyrobów medycznych
duzek koloidowy
<CO TO JEST?>
Balsam kapucyński