sucha cera - facet :)

1. Data: 2004-08-04 21:21:58

Temat: sucha cera - facet :)
Od: "ToR" <T...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Pienke Panie I nie tylko .

No i stalo sie a nie wierzylem :) , ze moja zawsze tlusta cera jest w stanie
sie wysuszyc :P...Niedawno bylem w gorkach i troche sie opapalem ;) (z uwagi na
tradzik..) .Czuje sie niemal jakby moja buzia byla papierem sciernym...Mozecie
cos doradzic.A Jako ze mam tradzik stosuje (do cery) Iwostin a to bardzo
wysusza wiec na przemiam stosuje z zelem do cery - Clearasilu...Co by tu zrobic
zeby przywrocic rownowage ?

Za pomoc z gory bardzo dziekuje :)

Rafal Kula
--------------------
www.mojeakwa.prv.pl

1. Data: 2004-08-04 22:23:19

Temat: Re: sucha cera - facet :)
Od: "Alisss" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ToR" <T...@o...pl> wrote in message
> [...]
> cos doradzic.A Jako ze mam tradzik stosuje (do cery) Iwostin a to bardzo
> wysusza wiec na przemiam stosuje z zelem do cery - Clearasilu...Co by tu

Witam,

a moze kup sobie krem Vichy Normaderm nawilzajacy zwalczajacy
niedkoskonalosci skory, pomoze Ci na tradzik i nie bedzie wysuszal. Na lato
raczej nie jest wskazane uzywanie kremow silnie wysuszajacych. No i
koniecznie trzeba pamietac o filtrach!! Wiec na lato polecalabym La Roche
Posay z nowej serii do cery tlustej - seria: Anthelios.

Pozdrawiam - Alicja

1. Data: 2004-08-04 22:28:22

Od: "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alisss z adresu a...@w...pl plauszszkami na klawiaturze wystukał(a):

> [...]
> koniecznie trzeba pamietac o filtrach!! Wiec na lato polecalabym La Roche
> Posay z nowej serii do cery tlustej - seria: Anthelios.

OIDP to Normaderm = kwasy. A kwasy na lato, to lepiej nie. Jeśli już, to w
filtrem przynajmniej spf 60. I wcale nie nawilża, wiem że nie tylko mnie to
dotyczy. Raczej obstawałbym za dobrym nawilżaczem.

--
Sana
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2004-08-05 11:24:35

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Alisss" <a...@w...pl> napisał(a)
wnews:rldQc.22605$M72.17722@news.chello.at:

> [...]
> i koniecznie trzeba pamietac o filtrach!! Wiec na lato polecalabym La
> Roche Posay z nowej serii do cery tlustej - seria: Anthelios.

Zapomnialas napisac ile to kosztuje.

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2004-08-08 00:16:13

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moze kup sobie krem Vichy Normaderm nawilzajacy zwalczajacy
> niedkoskonalosci skory, pomoze Ci na tradzik i nie bedzie wysuszal.
akurat normaderm to ma jedynie na opakowaniu napisane nawilenie. w praktyce
ten krem bardzo wysusza.

1. Data: 2004-08-08 16:08:55

Od: p...@h...com szukaj wiadomości tego autora

Nivea for Men, krem nawilżający do twarzy z witaminami i filtrami UV. Kosztuje
ok. 25 zł. Przeznaczony specjalnie dla panów, bo przy okazji nawilżania ma też
łagodzić podrażnienia po goleniu. Ma delikatny zapach klasycznej męskiej wody
kolońskiej. Tobie, przy problemach ze skórą proponuję na dzień ten krem a na noc
coś przeciwtrądzikowego.
Kota

sucha cera - facet :)
usuwanie tatuażu