suknia ślubna cymbeline

1. Data: 2004-08-29 19:21:24

Temat: Re: [OT] smutne :(
Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Offelia napisał/a w news:cgsm7e$jhj$1@news.onet.pl:

> Już dawno myślałam sobie jak to jest, że na tym forum

To _nie_ jest forum. To jest grupa dyskusyjna. To _nie_ jest to samo.

> Lepiej się czujecie pisząc dziewczyni, że wygląda jak wieszak i
> ma brzydką sukienkę?

Mamy kłamać?

> Czytam to forum i będę czytać, bo tematyka mnie interesuje, ale
> szczerze mowiąc, od dawna boję się odezwać albo o coś zapytać.

I co w związku z tym? Twój problem.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-08-29 21:18:21

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-29 21:21, Użytkownik mips napisał:

> Mamy kłamać?
no chyba wlasnie na tym sie opieraja relacje zagranica tak chwalona
przez Ofelie.... hipokryzja do bolu...
a sukienka i tak brzydka ;)

> I co w związku z tym? Twój problem.

ze lekami to ja mysle ze do psychoanalityka trza sie wybrac a jak nie
chce to pisac tutaj nie musi, wkoncu kto jej kaze? ;)

pozdr (bez obaw)

1. Data: 2004-08-29 22:10:09

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
.152...

> To _nie_ jest forum. To jest grupa dyskusyjna. To _nie_ jest to samo.

> Mamy kłamać?

> I co w związku z tym? Twój problem.

Cudownie. Dokladnie zobrazowałaś to o czym pisałam. Cholernie smutne.

Sandra

1. Data: 2004-08-29 22:13:17

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nick(i)" <a@.spl> napisał w wiadomości

> [...]

> ze lekami to ja mysle ze do psychoanalityka trza sie wybrac a jak nie
> chce to pisac tutaj nie musi, wkoncu kto jej kaze? ;)

Nie musi. I nie będzie. Nie warto znosić chamstwa.

Sandra

1. Data: 2004-08-29 22:26:36

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ze zgrozą przeczytałam odpowiedzi w tym temacie. :( Jasne, że sukienka
może
> się nie podobać, mi się też nie podoba, ale dajcie spokój...

Podejrzewam, ze panie z luboscia wypowiadajace sie w tym watku na temat
urody dziewczyny ze zdjecia, nie dorastaja jej do piet.
Nie wiem na jakiej podstawie jednoglosnie stwierdzily, ze jest wieszakiem
itp. Kobieta jest szczupla, ma sredni biust i nie widac jej twarzy. Mi w
takim wypadku ciezko ocenic jej urode ale najwyrazniej mipsy i spolka to
male, bezcyckowe grubaski ktore lecza kompleksy wytykajac innym brak urody i
bledy w postach.

1. Data: 2004-08-29 22:27:38

Temat: Re: suknia ślubna cymbeline
Od: "NaNcy" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aliceee" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> sprzedam suknię ślubną firmy Cymbeline, z kolekcji 2004.
> kolor ecru, z dodatkami: szalem, ozdobą na włosy, butami.
>
> www.sukniaslubnacymbeline.republika.pl

i cena padła do 1000. Nie wiem czy mi sie wydaje, czy na poczatku bylo 2000?

Nancy

1. Data: 2004-08-29 22:34:00

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-30 00:26, Użytkownik Beatka napisał:

> [...]
> male, bezcyckowe grubaski ktore lecza kompleksy wytykajac innym brak urody i

e tam, ja pisalam tylko o sukience, a ze o gustach sie nie dysktuje acz
wolno wyrazac jeszcze swoje zdanie to napisalam ze nie ma co tak
rozglaszac sprzedawania brzydkiej sukienki i to za taaaka kase ;)
sama firma nie wystraczy zeby cos bylo rozchytywane ;)
a szuplejsza tez bym chciala byc choc wcale nie jestem grubska....:))))

pozdr

1. Data: 2004-08-29 22:34:28

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-30 00:27, Użytkownik NaNcy napisał:

> i cena padła do 1000. Nie wiem czy mi sie wydaje, czy na poczatku bylo 2000?

bylo, widac zrouzmialam ze to zaden cymes taka kiecka ;)

1. Data: 2004-08-29 22:44:13

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozglaszac sprzedawania brzydkiej sukienki i to za taaaka kase ;)
> sama firma nie wystraczy zeby cos bylo rozchytywane ;)

Mi ta sukienka tez specjalnie sie nie podoba i nie neguje tego ze ktokolwiek
wyrazil swoja opinie na jej temet ale jak mozna bylo tak obsmarowac
dziewczyne ze zdjecia. Szok!

> a szuplejsza tez bym chciala byc choc wcale nie jestem grubska....:))))

;)) Ty dziewczyne oszczedzilas ale podejrzewam ze osoby ktore wybitnie
skrytykowaly jej urode, sa wrednymi, brzydkimi krowami i tyle.

P.S.
Podobno nie ma brzydkich kobiet sa tylko gowniani fotografowie :)

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2004-08-30 06:12:24

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-30 00:34,Użytkownik Nick(i) ziewnął szeroko i rzekł:

> bylo, widac zrouzmialam ze to zaden cymes taka kiecka ;)

Co wy chcecie od tej sukienki? Mi się bardzo podoba. Bardzo kobieca,
wdzięczna i seksowna. Z szalem - ten szal jest tu kluczowy - i dodatkami
będzie kapitalna - w stylu retro - takie lata dwudzieste. Wyobrażam
sobie fryzurę dziewczyny tak też w stylu lat dwudziestych i makijaż. Do
tego rękawiczki po łokcie. Sama bym chciała mieć taką sukienkę. Może
zdjęcie nieszczególne, ale jakże różna od tego, co widzę w salonach -
tam są wszystkie na jedno kopyto: krynolina + gorset. Różnią się tylko
kolorem. Jak ktoś chce inny fason, to musi łazić po krawcowych z katalogiem.
Ja wyglądałabym w tej sukience świetnie - bo znakomicie podkreśla linię
bioder. Mam dużą różnicę między biodrami a pasem i w takich kieckach
wyglądam niesamowicie kobieco.
Co do ceny - wcale nie taka wygórowana. W salonach kiecki zaczynają się
od 1500 zł.

Krusz.
pod prąd

--