super nawilzajacy krem

1. Data: 2005-05-11 06:26:31

Temat: Re: super nawilzajacy krem
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 May 2005 13:20:38 +0200, in pl.rec.uroda "Katarzyna Kulpa"
<k...@h...pl> wrote in
<2...@n...home.net.pl>:

>raczej brak - widzialam tylko jakies SPF 15 czy 20 (rok
>temu, jak szukalam sobie czegos na dzien z porzadnym filtrem).
>a teraz postanowilam oblukac jakiegos SVRa.

aaa. bo oni kończą na 20. ale wczoraj, maj dir, widziałam u mojej
kosmetyczki jakieś cuda-kosmetyki, ona bardzo poleca, w tym krem z
filtrem pow. 30. Jak go dostanę do testów to napiszę.

amg

1. Data: 2005-05-11 06:29:27

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 May 2005 19:40:45 +0000 (UTC), in pl.rec.uroda Malgorzata
Lewicka <s...@h...pl> wrote in
<s...@a...itpp.pl>:

> Głupie, nie głupie, wszystkie filmy z Dieselem są mniej lub bardziej
>głupie, a ja i tak chodzę... ;)

no, to prawda, aczkolwiek miał parę takich mądrzejszych (Multi-Facial,
Boiler Room). no i dużo sobie obiecuję po Find me guilty i Hannibalu.

> ObUroda: uszy po paru dniach w złotych kolczykach wyglądają lepiej niż
>przez poprzednie dwa miesiące i już się goją. Ech, osioł ze mnie. Tym
>bardziej, że przyśniła mi się ta stalowość poprzednich kolczyków,
>posrebrzane paskudztwo.

i całe szczęście. kurka, a ja od paru miesięcy kolczyków w uszach nie
miałam...

amg

1. Data: 2005-05-12 10:58:56

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Katarzyna Kulpa:
> a pacifiera tyz widzialas?

Nie, dopiero się wybieram.

> a widzisz, stal chirurgiczna to by sie nie paskudzila...

No toteż nie wiem, skąd mi się to wzięło -- chyba rzeczywiście
przyśniło.

Saddie
--
<@voidhead> zespół cisco polega na tym, ze nieswiadomie
saddie wbijasz do serwerowni, rozpierdalasz siec w drobny mak,

[wybielanie zebow] oceniam
powtórka dwustopniowego peelingu Avonu
[spam] Poszukiwana wizażystka/stylistka [Kraków]
Szukam makijazystki - Kozienice (okolice Warszawy)
kosmetyki Garniera maja subs toksyczne