suszarka usypiająca ;-)

1. Data: 2005-04-17 14:46:52

Temat: suszarka usypiająca ;-)
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
spieszę donieść, że u nas wszystko OK...
Martynka waży coś koło 7,5 kg, ma 2,5 miesiąca....(karmię nadal
naturalnie:-)
...i wczoraj pierwszy raz zdarzyła się nam kolka (chyba)....
Masowałam, rozebrałam "do rosołu", nosilismy ją na rękach- na
przemian z mężem, śpiewałam (może to nie był najlepszy
pomysł;-)...i przypomniałm sobie, że na grupie ktoś pisał o
suszarce do włosów.
Tomek włączył więc suszarkę- 5 sekund i Martynka usnęła z błogim
uśmiechem...:-)

Pozdrawiam
Ula (ulast)

2. Data: 2005-04-17 15:03:24

Temat: Re: suszarka usypiająca ;-)
Od: "Kaja Szwarc" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulast" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Tomek włączył więc suszarkę- 5 sekund i Martynka usnęła z błogim
> uśmiechem...:-)

Jak? To znaczy jak włączyłaś? Na dziecko? Na siebie?

--
Elske
http://elske.private.pl

3. Data: 2005-04-17 17:05:12

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

ulast wrote:
> Witam,
> spieszę donieść, że u nas wszystko OK...
> Martynka waży coś koło 7,5 kg, ma 2,5 miesiąca....(karmię nadal
> naturalnie:-)

Tylko czemu na psds?

--
sveana
Björn A. V. (7 12 1997), Fredrik L. V. (21 12 2002)

4. Data: 2005-04-17 20:48:08

Od: Eulalka <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ulast napisał:

> Tomek włączył więc suszarkę- 5 sekund i Martynka usnęła z błogim
> uśmiechem...:-)

Marcin Góralski pisał też coś o szumie wentylatora kuchennego, więc jak
posiadasz.... ;)

Eulalka

5. Data: 2005-04-18 09:10:47

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <s...@h...com> napisał w
wiadomości news:d3u50m$627$1@news.onet.pl...

> Tylko czemu na psds?

Pomyłka, miało iść na psd :-)
pozdr.
Ula (ulast)

6. Data: 2005-04-18 10:02:24

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

> Marcin Góralski pisał też coś o szumie wentylatora kuchennego,
więc jak
> posiadasz.... ;)

Ee...nie posiadam, za to rzeka za oknem szumi niemiłosiernie ;-)

Pozdrawiam
Ula (ulast)

7. Data: 2005-04-18 10:04:41

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja Szwarc" <k...@n...o2.pl> napisał w
wiadomości news:d3tu8a$7t3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jak? To znaczy jak włączyłaś? Na dziecko? Na siebie?

Normalnie- przyciskiem ;-p

Nie na dziecko, tylko _ogólnie_

A po co na siebie?? ;-)

Pozdrawiam (trochę ubawiona)
Ula (ulast)

8. Data: 2005-04-18 11:15:47

Od: "Kaja Szwarc" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie na dziecko, tylko _ogólnie_

Czyli że szum suszarki uspokaja?

> A po co na siebie?? ;-)

Nie wiem - żeby miło było ;-)

9. Data: 2005-04-18 11:18:40

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> suszarce do włosów.
> Tomek włączył więc suszarkę- 5 sekund i Martynka usnęła z błogim

He, he... moja starsza córa jak miała mniej więcej 2 lata usypiała przy
odkurzaniu - ja włączałam odkurzacz a ona się kładła i od razu
usypiała. Chyba jest to skuteczne, bo moi byli sąsiedzi, jak im się
dziecko urodziło od początku stosowali tę metodę i nie raz zdarzyło się
mi słyszeć włączony odkurzacz np. o 3 w nocy.
Pozdrawiam
Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
***************moje skarby: http://tinyurl.com/6qc7c ***************

Doświadczanie ojcostwa
Szkolna swietlica
pytanie o rolki
Inicjatywa "Chociaż jeden nowy wartościowy program"
Wakacje