pytanie o rolki

1. Data: 2005-04-15 01:36:34

Temat: pytanie o rolki
Od: "EwaP" <e...@b...wroc.usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na co zwracać uwagę kupując rolki dla 6-latka?

Ewa

2. Data: 2005-04-15 09:26:15

Temat: Re: pytanie o rolki
Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EwaP napisał:

> Na co zwracać uwagę kupując rolki dla 6-latka?

Właśnie kupowaliśmy rolki. Zaliczyliśmy trzy sklepy,
w tym Auchan. W końcu kupiliśmy w sklepie sportowym,
gdzie ceny wywalały nam oczy na wierzch ;-)
Pan sprzedawca objaśnił konserwację i klasyfikację.
Doradził kółka z wolniejszymi łożyskami i łatwe
zapięcie - dwa zatrzaski bez sznurowadeł.
Cena była średnia, nie 45 zł co prawda, ale na zwykłą
kieszeń i do jeżdżenia koło bloków.

J.

3. Data: 2005-04-15 10:12:08

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

EwaP <e...@b...wroc.usun.to.pl> napisał(a):

> Na co zwracać uwagę kupując rolki dla 6-latka?

Muszą trzymać kostkę i w miarę lekko sie toczyć.
Polecam Decathlon za 100 zł kupiłam jakis czas temu młodemu przyzwoite
rolki.
I KONIECZNIE (wiozłam już dziecko na ostry dyzur po złamaniu z
przemieszczeniem obu kości przedramienia) ochraniacze (nadgarstki
najważniejsze, ale kolana i łokcie też, i kask).

--
s i w a
przerażona, bo nie sprawdziła, czy młody nie wyrósł z rolek...

4. Data: 2005-04-20 12:54:42

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem z tematem na bieżąco to się podzielę uwagami.
1. Jeśli Twoja latorośl tak szybko rośnie jak moja to warto kupić rolki
regulowane (są np. rozm. 33-36 i 37-40). Kapeć wewnętrzny ma z przodu gumkę,
więc też "rośnie". But ma przód z regulacją skokową co 1 rozmiar. Na
giełdzie około 100 zł. Podobne, nieco lepiej wykonane w pasażu Auchan 299.
2. Warto wybrać porządne zapięcia, żeby nie rozleciały się po pierwszym
dociągnięciu. Ja osobiście preferuję sznurowadła (ale mały nie). Zapięć nie
może być za mało, żeby noga była dobrze trzymana.
3. Na jakiej nawierzchni będzie jeździć? U nas na ulicy jest asfalt z PRL
taki gruboziarnisty i trochę dziurawy. Na takie coś małe kółka się nie
nadają. Generalnie: na gładkie i równie nawierzchnie - mogą być małe kółka,
na takie jak u mnie - duże.

JAcek

Inicjatywa "Chociaż jeden nowy wartościowy program"
Wakacje
problem ,spanie ,upierdliwosc , przywyczajenie ?
Zerówka /szkoła, przedszkole/ ??
problemy 4 letniego przedszkolaka...