Zerówka /szkoła, przedszkole/ ??

1. Data: 2005-04-13 13:39:03

Temat: Zerówka /szkoła, przedszkole/ ??
Od: " PASIK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przedwczoraj zapisałam Pinka do szkoły- taki wymóg, jest już w ewidencji.
teraz czeka mnie wybór pomiędzy zerówkami...

Wczoraj zorganizowałam obejrzenie jednej i drugiej sali dla zerówkowiczów.
(dawno w szkole nie widziłam tak zniszczonego biurka)

A reszta..sama nie wiem,mam takie wahania że hej,hej.
W akcie desperacji zaczęłam zastanawiać sie nad rzutem monetą lub kostką.

pozdr.Pasik

2. Data: 2005-04-13 14:19:46

Temat: Re: Zerówka /szkoła, przedszkole/ ??
Od: "Elżbieta" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " PASIK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> A reszta..sama nie wiem,mam takie wahania że hej,hej.
> W akcie desperacji zaczęłam zastanawiać sie nad rzutem monetą lub kostką.

A jak jest w tej przedszkolnej zerówce??

--
Elżbieta

3. Data: 2005-04-13 19:35:36

Od: "Aga B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " PASIK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Przedwczoraj zapisałam Pinka do szkoły- taki wymóg, jest już w ewidencji.
> teraz czeka mnie wybór pomiędzy zerówkami...

Marta zostaje w przedszkolu. Znane miejsce, panie, dzieci. Do szkoły się
jeszcze nachodzi.
--
Agnieszka
Maciek 9 lat 3/12 i Marta 5 lat 11/12

4. Data: 2005-04-14 07:18:23

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga B." <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik " PASIK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Marta zostaje w przedszkolu. Znane miejsce, panie, dzieci. Do szkoły się
> jeszcze nachodzi.
> --
Dokladnie tak samo do tego podchodze.Zdazy sie jeszcze dzieciak nastresowac
;)

Magda

5. Data: 2005-04-14 09:32:08

Od: PASIK <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stres jak stres jest wszędzie...

Hhehe mnie tylko przeraża "odrętwiałość uczuciowa" pani w przedszkolu.
Poza tym..ma wysztkie zajęcia w jednym fyrtlu:-)
Plac zabaw..więcej na powietrzu, więcej wyjazdów.

Szkoła- taka sobie sala- dawno nie widziałam tak zniszczonych biurek,
szafek- totalnie zero inwestycji)
dwie grupy(liczebność w tym roku ok 17 osób w jednej)

Jednak rocznik 99 jest obfity- pewnie od września będzie więcej.
W szkole drażni mnie chodzenie na zmiany
2 razy w tygodniu od 8-13
3 od 11-16
to jest kaszana..na razie nie wyobrażam sobie aby po kilku godzinach
aktywności porannej Kryspina..siedział do 16 w ławce.

Chyba zostanę przy przedszkolu, nie ze względu na kolegów..bo jedni
odchodzą drudzy przychodzą, ale na większą przewidywalnośc tego miejsca.

--
pozdrawiam Pasik & Pinek 5 i pół latek:-)
MAXIMA DEBETUR PUERO REVERENTIA

6. Data: 2005-04-14 13:03:30

Od: "Aga B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stres jak stres jest wszędzie...

Jest, ale zostając w przedszkolu ten szkolny jest odsunięty w czasie o rok.

> [...]
> to jest kaszana..na razie nie wyobrażam sobie aby po kilku godzinach
> aktywności porannej Kryspina..siedział do 16 w ławce.

U nas jest jeszcze gorzej, bo zdarza się, że zerówki mają na 13 i kończą o
18.

> Chyba zostanę przy przedszkolu, nie ze względu na kolegów..bo jedni
> odchodzą drudzy przychodzą, ale na większą przewidywalnośc tego miejsca.

Część Marty grupy idzie do szkoły, ja jednak wolę przedszkole, zwłaszcza że
wiem, jak to wygląda w praktyce, Maciek też był w przedszkolnej zerówce i
byłam zadowolona.
--
Agnieszka
Maciek 9 lat 3/12 i Marta 5 lat 11/12

problemy 4 letniego przedszkolaka...
PRZEDSZKOLA W WARSZAWIE
[wawa]gdzie sklep z akcesoriami komunijnymi?
Lifepack Junior
rytmika - płatna czy nie ?