[wawa]gdzie sklep z akcesoriami komunijnymi?

1. Data: 2005-04-12 14:25:07

Temat: [wawa]gdzie sklep z akcesoriami komunijnymi?
Od: "Clio" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
moze ktos wie, gdzie mozna kupic rekawiczki, wianki itp?
Pozdrawiam
Iza

2. Data: 2005-04-13 07:19:20

Temat: Re: [wawa]gdzie sklep z akcesoriami komunijnymi?
Od: " szankar" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Clio <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam,
> moze ktos wie, gdzie mozna kupic rekawiczki, wianki itp?
> Pozdrawiam
> Iza

Na Pradze jest sklep vis-a-vis Centrum Handlowego Wileńska na ul.
Białostockiej - sklep z dewocjonaliami; rok temu był duży wybór wianków,
rękawiczek etc.

3. Data: 2005-04-13 09:34:56

Od: "fajna laska" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Clio" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Witam,
> moze ktos wie, gdzie mozna kupic rekawiczki, wianki itp?

Bazar Rozyckiego. Do wyboru do koloru i cenowo przyzwoicie :)

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

4. Data: 2005-04-13 13:38:11

Od: "do*ska" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fajna laska" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> Bazar Rozyckiego. Do wyboru do koloru i cenowo przyzwoicie :)

Z ust mi wyjelas - wlasnie kilka razy przejezdzalam obok i "tego" tam po
prostu pelno: moda komunijna i slubna - chyba najszerszy wybor.
--
Dorota mama Joasi (1.04.2001) i Pawelka (4.07.2003)
gg 2418211

5. Data: 2005-04-13 15:21:13

Od: "Clio" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za odpowiedzi:-)))
Iza

Lifepack Junior
rytmika - płatna czy nie ?
szkoła promująca zdrowie, a oferta handlowa szkolnego sklepiku
Jan Paweł II
okulista w przedszkolu