Lifepack Junior

1. Data: 2005-04-11 16:15:25

Temat: Lifepack Junior
Od: aniamys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, witam wszystkich , jestem mamą czteroletniej Oli . Jak wiele z
Was borykam się z ciągłymi infekcjami , próbowałam już wielu sposobów,
by uodpornić dziecko ale bez skutku , ostatnio polecono mi Lifepack
Junior, czu może ktoś zna ten preparat , może ktoś go stosował. Znam
jego pochodzenie i skład ale chodzi mi o zdanie na temat skuteczności .

Dziękuję Anka