swędzenie miejsc intymnyh a zielnina

91. Data: 2011-02-01 19:24:43

Temat: Re: swędzenie miejsc intymnyh a zielnina
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odpowiedziami na takie pytania zajmuje się odpowiednia gałąź wiedzy.
> Właśnie ___te wszystkie zasady zmieniają się w czasie___, bo język się
> zmienia.
Jesteś pewien?

> A Wy ze Stokrotką chcecie iść pod prąd tych zmian.
Pszeciwnie, to zatwardziali, wsteczni, twardogłowi,
egoistycznie nastawieni do pszyszłego pokolenia tyrani
idą wstecz, zatszymując reguły zapisu,
podczas gdy wymowa znikła już na horyzoncie.

> Wynika to z braku zainteresowania tematem (niby pozorny absurd).
Prawda!!!!!!!!!!!!!! jw.

> To tak, jakby ktoś kompletnie niezorientowany w temacie chciał wymusić na
> producentach samochodów, aby zaczęli produkować pojazdy z kwadratowymi,
> drewnianymi kołami, bo takie łatwiej wyprodukować.
To raczej pszeciwnicy reformy upierają się
pszy tradzycyjnym wozie z drewnianymi kołami,
ale nie powiem, okutymi.

92. Data: 2011-02-01 19:42:42

Temat: NIE KARMIĆ TROLLA
Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

NIE KARMIĆ TROLLA, tak trudno to zrobić?

93. Data: 2011-02-01 19:44:44

Temat: NIE KARMIC TROLLA
Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie karmic mi tego trolla, tak trudno to zrobić?

94. Data: 2011-02-01 22:53:25

Temat: Re: NIE KARMIĆ TROLLA
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Feb 2011 19:42:42 +0000 (UTC), Waldemar Maria Pawlak
napisał(a):

> NIE KARMIĆ TROLLA, tak trudno to zrobić?

Chcesz samobójstwo popełnić? - to nie jedz. Lubię Cię karmić :-)

95. Data: 2011-02-01 22:53:39

Temat: Re: NIE KARMIC TROLLA
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Feb 2011 19:44:44 +0000 (UTC), Waldemar Maria Pawlak
napisał(a):

> Nie karmic mi tego trolla, tak trudno to zrobić?

Karmię :-)

96. Data: 2011-02-02 12:45:07

Temat: Re: swędzenie miejsc intymnych a zieelnina
Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> Masz taki pomysł?
> To zaproponuj konkretne reguły nie będące sprzeczne
> z obecnie obowiązującą wymową.

Gdzie? Na grupach dyskusyjnych? I co to da? Proszę ...

97. Data: 2011-02-02 12:51:10

Temat: Re: swędzenie miejsc intymnych a zielenina
Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś pewien?

Tak.

> Przeciwnie, to zatwardziali, wsteczni, twardogłowi,
> egoistycznie nastawieni do przyszłego pokolenia tyrani
> idą wstecz, zatrzymując reguły zapisu,
> podczas gdy wymowa znikła już na horyzoncie.

Popatrz na język angielski. Tam byś miała jeszcze lepsze pole
do popisu.

Zabawne ...

98. Data: 2011-02-02 19:58:38

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak.
Napisałeś: __te wszystkie zasady zmieniają się bo język się zmienia__.
Tak, język się zmienia, zmienia się wymowa, zasady zapisu jednak się nie
zmieniają,
dlatego nie jest prawdą, że zmieniają się __wszystkie__ zasady, dlatego, że
język się zmienia.

_______________

> Popatrz na język angielski. Tam byś miała jeszcze lepsze pole
> do popisu.

Czy musimy brać pszykład z języka,
kturego ortografia ma naleciałości bardzo wielu językow
z powodu wielu narodowaści imigrantuw?
To, że istnieją gorsi od nas nie znaczy,
że mamy się dostosowywać do poziomu tyh gorszyh.
_____________

Dzięki , że zrozumiałeś.

99. Data: 2011-02-02 20:09:53

Temat: Re: sw?dzenie miejsc intymnych a zielenina
Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-02-02 20:58, niebożę Stokrotka wylazło do ludzi i marudzi:

> Czy musimy bra? pszyk?ad z j?zyka,
> kturego ortografia ma nalecia?o?ci bardzo wielu j?zykow
> z powodu wielu narodowa?ci imigrantuw?
> To, ?e istniej? gorsi od nas nie znaczy,
> ?e mamy si? dostosowywa? do poziomu tyh gorszyh.

A na nasz język ta angielszczyzna w ogóle nie nalatuje... wcale a
wcale... hehe

Qra

100. Data: 2011-02-02 20:16:48

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@a...pl> wrote in message

Czy musimy brać pszykład z języka,
kturego ortografia ma naleciałości bardzo wielu językow
z powodu wielu narodowaści imigrantuw?

Chyba polski ma więcej naleciałości, w końcu jesteśmy na trasie wielu
narodów, Anglia to wyspiarze...

Narośl na mostku....
podtruwanie
Niepłodność mężczyzn.