Narośl na mostku....

1. Data: 2011-01-13 21:50:51

Temat: Narośl na mostku....
Od: Roman Nowar <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Około miesiąc temu zauważyłem, że w dolnej części mostka pojawiła mi się
jakaś narośl. Jest to zlokalizowane w dolnej części mostka - u
zakończenia wyrostka mieczykowatego, jest twarde, przyrośnięte, nie
przesuwa się, racze nie boli. Raczej - gdyż 'toto' często dotykam i
nagniatam, sprawdzam czy już zniknęło :) Ogólnie mówiąc, nie
przeszkadza, ale kiedyś tego nie było. Namacalnie - jest okrągłe,
twarde, wyczuwalne jest półkula o średnicy ok.2 może max.3 centymetrów.

Szukałem po sieci, ale na taki temat są w zasadzie tylko pytania.

Odpowiedzcie mi proszę - co to może być? Co z tym zrobić? Czy to może
być coś poważnego - tzn. nowotwór?

Pozdrawiam,
Roman

2. Data: 2011-01-14 07:19:40

Temat: Re: Narośl na mostku....
Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Nowar" napisał w wiadomości grup
> Odpowiedzcie mi proszę - co to może być? Co z tym zrobić? Czy to może być coś
> poważnego - tzn. nowotwór?

Idź do dermatologa.

3. Data: 2011-01-14 08:15:09

Od: araPALA1 <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/01/2011 08:19, qwerty pisze:
> Użytkownik "Roman Nowar" napisał w wiadomości grup
>
> Idź do dermatologa.

jeśli to na skórze - dermatolog
a jeżeli pod - chirurg

4. Data: 2011-01-14 12:23:42

Od: "mireka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeśli to na skórze - dermatolog
> a jeżeli pod - chirurg

A jeśli pod mostkiem - Sigourney Weaver.

5. Data: 2011-01-14 13:34:42

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sty, 22:50, Roman Nowar <n...@e...com> wrote:
> [...]
>
> Szukałem po sieci, ale na taki temat są w zasadzie tylko pytania.
>
> Odpowiedzcie mi proszę - co to może być? Co z tym zrobić? Czy to może

Moim zdaniem wskazane przeswietlenie i biopsja.
Chociazby dla wlasnego spokoju.

Opowiem o doswiadczeniu rodzinnym, ktore
nazywa sie guz wielkokomorkowy, wzielo sie
znikad, wyroslo i juz.Tyle, ze bylo pomiedzy
tkankami miekkimi.

Guz zostal usuniety operacyjnie, przebadany,
zostal okreslony jako nowotwor niezlosliwy.
Byl na tyle abstrakcyjny dla laboratoriow,
ze wielopoziomowa konsultacja trwala
kilkanascie tygodni.

Obowiazek corocznego badania miejsca wyciecia,
w celu unikniecia powtorki z rozrywki.

6. Data: 2011-01-14 20:24:42

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-13 22:50, Roman Nowar pisze:
> [...]
>
> Szukałem po sieci, ale na taki temat są w zasadzie tylko pytania.
>
> Odpowiedzcie mi proszę - co to może być? Co z tym zrobić? Czy to może

może to przepuklina rozworu przełyku, skonsultuj się z gastroenterologiem
--
zimo wypierdalaj, bo chcemy budować boiska!

7. Data: 2011-01-15 22:08:34

Od: Roman Nowar <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.01.2011 08:19, qwerty pisze:
> Użytkownik "Roman Nowar" napisał w wiadomości grup
>
> Idź do dermatologa.

Hhmmm... ale ja pytałem, co to może być a nie dokąd mam iść.

Roman

8. Data: 2011-01-15 23:26:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jan 2011 23:08:34 +0100, Roman Nowar napisał(a):

> Hhmmm... ale ja pytałem, co to może być a nie dokąd mam iść.
>
> Roman

Może Ci się tłuszczak zrobił, albo odprysk chrząstki. Nie martw się na
zapas.

podtruwanie
Niepłodność mężczyzn.
Po co badania kortyzol i ACTH