swędzenie miejsc intymnyh a zielnina

1. Data: 2011-01-14 20:24:13

Temat: swędzenie miejsc intymnyh a zielnina
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Związek pomiędzy swędzeniem miejsc intymnyh a zieleniną jest pewny.

Pszykre objawy wynikają prawdopodobnie ze stosowania :
niewłaściwyh lub w niepoprawny sposub środkuw pszedłużającyh świeżość
zieleniny.

Dlatego bezpieczną jest:
* zielenina pakowana w folię (sałata lodowa, kapusta pekińska,
brokuły,pamelo...);
* woskowane (jabłka, ananasy, awokado,mango...);
* bardzo świeże, jeszcze nie zakonserwowane, dopiero co pszywiezione do
supermarketu;
* tradycyjne, ze względu na długi czas zahowania swieżości bez dodatkowyh
zabieguw (buraki , marhew, pietruszka, seler, ziemniaki, zwykłą kapusta,
kapusta czerwona...);
* arbuz.

Niebezpieczna jest :
*zwykła sałata masowa (ma szczegulnie dużą powieżhnię whłaniającą szkodliwe
substancje konserwujące i odkażające) - sałata to skąd inąd samo zdrowie ,
zwłaszcza dla ludzi z dolegliwościami pszewodu pokarmowego, można więc ją
kupować tylko dopiero co po pszywiezienu do sklepu, ale i to zależy pewnie
od producenta;
*podobnie niebezpieczne są cytrusy (cytryny są bardziej niebezpieczne niż
inne cytrusy ze względu na dłuższy czas pszehowywania, wynikający z
mniejszego zbytu), papryka, pomidory, śliwki....
No hyba , że ma się je z własnego sadu, ale cytrynę to co najwyżej z
doniczki:).

Mycie nie jest skuteczne, i nie pomaga obieranie ze skurki, bo szkodliwe
substancje wnikają głęboko. Czym zielenina dłużej leży w markecie tym jest
gorsza.

____________
Inna typowa wada zieleniny to powodowanie wysypki podobnej do pogryzienia
pszez phły lub komary, zwana pokszywką (nie wiem czemu po popażenia pszez
pokszywę ani troszkę nie pszypomina).
Powoduje ją intensywne nawożenie zwłaszcza zdaje się nawozami azotowymi.
Tą wadą najczęściej dotknięte są: kalafiory, ogurki, pomidory, młoda marhew,
młoda kapusta, młode ziemniaki, fasolka szparagowa. Dlatego nowalijki można
jeść dopiero po 20 lipca, a kapustę, kalafiory , brokuły po połowie wżeśnia.

___________
Na marginesie, czy oni to pryskają w tym supermarkecie?

2. Data: 2011-01-14 20:40:56

Temat: Re: swędzenie miejsc intymnyh a zielnina
Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> Związek pomiędzy swędzeniem miejsc intymnyh a zieleniną jest pewny.
>
> Pszykre objawy wynikają prawdopodobnie ze stosowania :

Kórwa, pszykre to jest

> niewłaściwyh lub w niepoprawny sposub środkuw pszedłużającyh świeżość
> zieleniny.

Jak się nie ómyjesz to jesteś nieświerza. Z piżdziochy wtedy wali nie
dajbóg.

> Dlatego bezpieczną jest:

się myć czensto.

A ja dzisiaj siem nie myłem, tylko piwo piłem. wrzuć mnie do KF.
no i za corosposta masz karę. Bo tylko pizdy nie myte crospostują.

3. Data: 2011-01-14 20:41:23

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> intymnyh Pszykre niewłaściwyh sposub środkuw pszedłużającyh pszywiezione dodatkowyh
> zabieguw szczegulnie powieżhnię whłaniającą pszewodu pszywiezienu pszehowywania
hyba skurki
> pszez phły pokszywką popażenia pszez
> pokszywę pszypomina).
> ogurki, marhew,
> wżeśnia.

Nieźle. Jest na sali jakis tłumacz?

E.

4. Data: 2011-01-14 20:54:24

Od: Frank Einstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> Związek pomiędzy swędzeniem miejsc intymnyh a zieleniną jest pewny.
> (...)

A czy mogłabyś skonkretyzować, które miejsca Ciebie swędzą
i czy na pewno po zieleninie? To znaczy, czy nic w okresie
poprzedzającym swędzenie poza zieleniną na pewno nie spożywałaś?
Bo rozumiem, że ta informacja o swędzeniu jest sprawdzona.

Frank Einstein

5. Data: 2011-01-14 20:55:21

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Fri, 14 Jan 2011 21:41:23 +0100 osobnik zwany E. wystukał:

stokrotki nie znasz?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

6. Data: 2011-01-14 20:59:37

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> się myć czensto.
Mądży ludzie żyją w brudzie,
a ludzie genijalni unikają umywalni.
Kto się nie myje ten długo żyje!!!

7. Data: 2011-01-14 21:24:18

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E." <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nieźle. Jest na sali jakis tłumacz?

To proste:
jej okolica intymna, której konserwanty szkodzą, jest w głowie.

8. Data: 2011-01-14 21:30:49

Temat: Odp: swędzenie miejsc intymnyh a zielnina
Od: "f" <f...@c...gh> szukaj wiadomości tego autora

jezdeś kobjetonem czy geyem ?
Wsać sobje zieleninę w każdy otwur i opisz wrażenia

9. Data: 2011-01-14 21:56:51

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> Związek pomiędzy swędzeniem miejsc intymnyh a zieleniną jest pewny.
>
> Pszykre objawy wynikają prawdopodobnie ze stosowania :

Kobieto, czy nie rozumiesz, że tak odmienna od powszechnie przyjętej
pisownia, tak duże nagromadzenie błędów ortograficznych, czyni całą Twoją
wypowiedź niezrozumiałą ? Przecież ludzie czytają pełnymi wyrazami, a często
grupą wyrazów. Nad pojedynczymi błędami wzrok przeskoczy, ale Twój zestaw
powoduje oczopląs.
To co piszesz pewnie jest interesujące, ale nieprzyswajalne. Spróbuj
przetłumaczyć na nasz język.

JBP

10. Data: 2011-01-14 22:34:41

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-14 21:54, Frank Einstein pisze:

> [...]
> poprzedzającym swędzenie poza zieleniną na pewno nie spożywałaś?
> Bo rozumiem, że ta informacja o swędzeniu jest sprawdzona.

Może ona ogórasa sobie stosuje. Przecież to zielenina. Natki od
piertuszki to raczej sobie tam nie wepcha.

--
animka

Narośl na mostku....
podtruwanie