swedzenie w okolicach odbytu

1. Data: 2000-05-08 10:48:36

Temat: swedzenie w okolicach odbytu
Od: "gaca" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

juz dluzszy czas mam uczucie swedzenia w okolicach odbytu. zauwazylem
niewielkie podluzne cienkie zgrubienie prowadzace od odbytu w kierunku jader
(jakies 4cm, to wlasnie to swedzi). co mi dolega?

2. Data: 2000-05-08 11:44:58

Temat: Odp: swedzenie w okolicach odbytu
Od: "Ogi-T-Bear" <M...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gaca <g...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8YwR4.36473$O...@n...tpnet.pl...
> [...]
jader
> (jakies 4cm, to wlasnie to swedzi). co mi dolega?

A czy brałeś ostatnio antybiotyki przez dłuższy czas?

MQ

3. Data: 2000-05-08 11:48:33

Temat: Re: swedzenie w okolicach odbytu
Od: "gaca" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

bralem... ale dawno temu, a problem trwa chyba ponad rok...

Użytkownik Ogi-T-Bear <M...@p...com> w artykule news:_M
xR4.36850$O...@n...tpnet.pl napisał...

4. Data: 2000-05-09 13:24:12

Od: "Ogi-T-Bear" <M...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gaca <g...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:lQxR4.36864$O...@n...tpnet.pl...
> bralem... ale dawno temu, a problem trwa chyba ponad rok...

To masz dwa wyjścia:
albo dermatolog - da ci pewnie jakąś maść i tabletki przeciw grzybiczne,
albo proktolog...

MQ

5. Data: 2000-05-22 12:36:45

Od: "P.Remesz" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawdopodobnie cierpisz na cszczelinę odbytu,inna możliwość:guzki
krwawnicze.I w pierwszym i drugim przypadku KONIECZNA jest wizyta u chirurga
(najlepiej proktologa)
Pozdrawiam, Piotr.

Deszyfracja badania krwi
hemoroidy...