swiadomy sen (LD)

From: "pattern" <t...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: swiadomy sen (LD)
Date: Sun, 5 Jan 2003 17:23:54 +0100

witam
chcialbym sie dowiedziec jak psychologia odnosi sie do zjawiska swiadomego
snienia. czy jest to dobre badz zle ;] ? kiedys czytalem o tym w sieci i
bardzo chcialem cos takiego przezyc. po wielu tygodniach prob dzisiaj mi sie
to udalo. trwalo to bardzo krotko ale podniecenie jakie temu towarzyszylo
bylo wielkie. wyobrazcie sobie normalny sen, w ktorym nagle
twierdzicie, ze to musi byc sen. macie wszystko pod kontrola. odbylo sie to
mniej wiecej tak: stalem w jakims pokoju i nagle do glowy przyszla mi mysl
czy to przypadkiem nie jest sen. pomyslalem chwile i stwierdzilem, ze to bez
sensu i musze snic. w tym momencie doznalem czegos czego do tej pory nie
doswiadczylem. doslownie matrix. czulem calym soba symulacje dookola mnie.
pomyslalem, ze nie ma co sie podniecac i wypadaloby troche polatac.
wylecialem przez okno na zewnatrz ale nie podobalo mi sie niebo wiec
pomyslalem sobie, ze fajnie by bylo ujrzec piekne slonce zamiast latac pod
szarym niebem. niebo zaczelo sie zmieniac na moich oczach. po krotkiej
chwili przez chmury zaczely przedzierac sie zlociste promienie slonca. to
bylo dla mnie juz zbyt piekne. w tym momencie obudzilem sie. byla 7 rano i
po tym nie potrafilem juz zasnac. bylem tym za bardzo rozbudzony. nie wiem
co o
tym sadzic. moglem poprostu wszystko. przezylem taka ekstaze ze ho ho ;]
polecam ! :)

p.s.
teraz dopiero mam trudny wybor, w ktorym swiecie zyc ;]

pokoj