świecenie o poranku ..

1. Data: 2004-08-29 08:50:07

Temat: świecenie o poranku ..
Od: "Granula" <aniaska2[nospam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

NaturaWitam !!

Chciałam się zapytać jak to się dzieje, że kiedy kładę się spać to moja
skóra na twarzy jest sucha (nawet czuje jak się ściąga) a kiedy wstaję rano
jest tak tłusta że cała się świecę na twarzy ..dlaczego tak się dzieje ??

1. Data: 2004-08-29 09:10:12

Temat: Re: ?wiecenie o poranku ..
Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Granula" <aniaska2[nospam]@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
rano
> jest tak tłusta że cała się świecę na twarzy ..dlaczego tak się dzieje ??

Jak czujesz że się "ściąga" to może jest za bardzo przesuszona i organizm
chce sobie jakoś z tym poradzić.
To jednak tylko takie moje przypuszczenia :) . Sama rano się tak świecę.

1. Data: 2004-08-29 09:38:26

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rano
> jest tak tłusta że cała się świecę na twarzy ..dlaczego tak się dzieje ??

odpowiedzia organizmu na przesuszenie jest wlasnie przetluszczanie sie
(odtworzenie ochrony skory)
imho jesli nie bedziesz wieczorem robic tego co powoduje ze masz sciagnieta
i wysuszona skore (np. myc czyms agresywnym) to rano efekt natluszczenia
bedzie mniejszy

no chyba ze spisz pod jakims piernatem i sie w nocy grzejesz , wtedy zawsze
nastapi tlustosc

pozdrawiam,
Vika

Czerwony nos mam...
Cienie pod oczami mam...
gdzie dobry salon kosmetyczny we Wrocławiu??
mikrodembrazja z Avonu
opalanko jak w usa...ciekawe :)