swierk/jodla kaukaska w doniczkach

1. Data: 2005-12-02 11:23:25

Temat: swierk/jodla kaukaska w doniczkach
Od: "PB" <T...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry!
chce zakupic sobie swierk/jodle kaukaska w doniczce,pojawily sie w roznych
supermarketach...moje pytanie-czy one beda zyly dluzej w tych doniczkach,czy
to tylko taki bajer,a one biedne zdechan po jakims czasie-czy mozna je
trzymac w tych doniczkach na tarasie,czy wymagaja przesadzenia do gruntu?

pozdrowienia

P.

2. Data: 2005-12-02 11:37:37

Temat: Re: swierk/jodla kaukaska w doniczkach
Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PB" <T...@g...mm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to tylko taki bajer,a one biedne zdechan po jakims czasie-czy mozna je
> trzymac w tych doniczkach na tarasie,czy wymagaja przesadzenia do gruntu?

Na 99% zdechną ;-)
--

pozdrawiam :-) pithal

3. Data: 2005-12-02 14:24:22

Od: "Moon" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrh" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> doniczkach,czy
>>
> Na 99% zdechną ;-)

jedna mi się przyjęła (na 3 próby) i rośnie pięknie! Ma już 2,5 metra a
zeszłoroczny przyrost - 70 cm:)
kupiłem ją, o zgrozo, na stacji Statoil!

moon

4. Data: 2005-12-02 14:39:01

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> jedna mi się przyjęła (na 3 próby) i rośnie pięknie! Ma już 2,5 metra a
> zeszłoroczny przyrost - 70 cm:)
> kupiłem ją, o zgrozo, na stacji Statoil!
>
> moon

Statoil to co innego , pewna babcia tam wszystko kupowała ;-)
--

pozdrawiam :-) pithal

Walka z kretem
Brązowe liście winogron