Walka z kretem

1. Data: 2005-12-01 12:32:11

Temat: Walka z kretem
Od: "inwestycje" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę wykurzyć lub wylapać krety z mojej dzialki, podobno są jakieś łapki na
te stworzonka może można je zrobić we wlasnym zakresię prosze o porady

2. Data: 2005-12-01 13:31:51

Temat: Re: Walka z kretem
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę wykurzyć lub wylapać krety z mojej dzialki, podobno są jakieś łapki na
> te stworzonka może można je zrobić we wlasnym zakresię prosze o porady

Poczytaj:
http://www.bagra.pl/kretolapka.php

Dostępne w sklepikach ogrodniczych
Pozdr. Jurek

3. Data: 2005-12-01 15:02:51

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę wykurzyć lub wylapać krety z mojej dzialki, podobno są jakieś łapki na
> te stworzonka może można je zrobić we wlasnym zakresię prosze o porady

Na tej grupie dyskusyjnej trzy lata temu był rok kreta.
Temat jak rzeka.
Przeszukując archiwum znajdziesz mnóstwo porad.
Niektóre są zestawione na tej stronie:
http://ogrody.agrosan.pl/krecik.html
Możesz też zajrzeć na stronę Nieobecnego:
http://ogrod.to.jest.to/ogrody/krety.htm

Pozdrawiam uczynnie, :-)
Zbyszek

4. Data: 2005-12-01 15:41:31

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

może ci Murkę pożyczyć?
SJS

5. Data: 2005-12-01 20:37:00

Od: "Marcin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Polej kilka szmat olejem napedowym(takie cos co sie kupuje na stacji
bezynowej) i włoz je w te mniesca gdzie kret podrozoje.
powinno pomoc
Pozdarwiam
Marcin

6. Data: 2005-12-01 21:59:40

Od: "OgrodyToplista" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sa takie brzeczyki... Wbija sie w ziemie i wlacza... Wydaja ciche sygnaly co
jakis czas i podobno to pomaga... Krety ponoc uciekaja... :)

Pozdrawiam

Wejdz na topliste firm ogrodniczych: www.ogrody.toplista.pl

7. Data: 2005-12-09 20:06:46

Od: "wacman" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zbyszek
>
> -- Witam wszystkich miłośników kretów. Moim sposobem wykurzyć ich do sąsiada
jest zasianie na działce gorczycy. Ja tak zrobiłem po zbiorach i w tej części
z kretami mam spokój.pozdrawiam wszystkich.Wacław.

8. Data: 2005-12-09 21:58:20

Temat: Re: Walka z kretem - masc na krety
Od: "skretobojca" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę wykurzyć lub wylapać krety z mojej dzialki, ...

Kupujesz maść na krety, wyciągasz kreta z dziury, smarujesz go pod włos, po
trzech dobach krecik czmycha, maść kosztyje ino dycha.
Wystawić na allegro w opcji kup teraz?

Pomyślnych łowów:)
--
skretobójca

9. Data: 2005-12-10 12:11:23

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

skretobojca napisał(a):

> Kupujesz maść na krety, wyciągasz kreta z dziury, smarujesz go pod włos, [...]

Obejrzyj futro kreta, włosy wyrastają prostopadle [pionowo] ze skóry
więc jak to bedzie ze smarowaniem? Skąd zacząć?
pozdr. Jerzy

10. Data: 2005-12-10 21:51:20

Od: "skretobojca" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" napisał ..

> Obejrzyj futro kreta, włosy wyrastają prostopadle [pionowo] ze skóry
> więc jak to bedzie ze smarowaniem? Skąd zacząć?

Możesz smarować w obie strony, ale drożej Ci wyjdzie bo musisz kupić dwa
pudełka. Dla pewności warto też wklepać, ale to kolejna dycha. A w ogóle to
najlepiej przeczytać instrukcję na opakowaniu.

skretobójca

Brązowe liście winogron
Toplista www.ogrody.toplista.pl
Toplista www.ogrody.toplista.pl