święta w sobotę

1. Data: 2003-10-28 16:09:02

Temat: święta w sobotę
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W kodeksie pracy ponoć istnieje przepis, że gdy święto wypada w weekend,
można mieć wzamian 1 dzień wolny (czyli np. za 01.11). Czy coś takiego
istnieje również w szkołach? W mojej placówce powiedziano, że 10.10 jest
dniem do odpracowania, ale ciekawa jestem co na to prawo. Może ktoś wie,
które przepisy regulują tę kwestię?

Agata

2. Data: 2003-10-28 17:46:34

Temat: Re: święta w sobotę
Od: edymon <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata napisał:

> [...]
> istnieje również w szkołach? W mojej placówce powiedziano, że 10.10 jest
> dniem do odpracowania, ale ciekawa jestem co na to prawo. Może ktoś wie,

Owszem, wolne, ale to nie dotyczy szkolnictwa. Rzeczywiscie mozna sobie
co najwyzej odpracowac. W zeszlym roku szkolnym taka kwestia wynikal juz
zdaje sie w przypadku swiąt majowych.

http://www.menis.gov.pl/oswiata/istotne/kal_03-04.ht

Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18
kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46,
poz. 432 z późn. zm.)
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 marca 2001 r. w
sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania
uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w
szkołach publicznych (Dz. U. Nr 29, poz. 323 z późn. zm.).

Edytka-

"a ostatnio w polsce wszystko oprócz moczu to gówno
a ja i tak tu zostanę świadom, że jestem rżnięty równo"
stanisław krzysztof majda

3. Data: 2003-10-28 20:38:25

Temat: Re: święta w sobot
Od: "sorrel" <szczawinski@gazeta[killspam].pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> istnieje również w szkołach? W mojej placówce powiedziano, że 10.10 jest
> dniem do odpracowania, ale ciekawa jestem co na to prawo. Może ktoś wie,

Pytałem kiedyś o to w Ministerstwie Pracy. Ten przepis dotyczy tych firm, w
których czas pracy jest regulowany w Kodeksie Pracy. Czyli szkolnictwa nie
dotyczy.
sorrel

4. Data: 2003-10-28 22:08:47

Od: "szmajda" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" napisał w wiadomości
> W kodeksie pracy ponoć istnieje przepis, że gdy święto wypada w weekend,
> można mieć wzamian 1 dzień wolny

Nie w Weekend tylko w sobotę
Nie wiem jak z Kartą Nauczyciela ale w szkole pracuje też administracja
którą obejmuje KP i te dni się należą.

Gdzie dobry kurs francuskiego dla początkujących?
Terminy informowania o radach pedagogicznych
Szukam kontaktu z osobami ktore studiowaly na WSPIZ (Kozminski)
Szukam materiałów!!!
Szukam materiałów!!