Re: święta w sobotę

From: edymon <e...@S...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: święta w sobotę
Date: Tue, 28 Oct 2003 18:46:34 +0100

Użytkownik Agata napisał:

> W kodeksie pracy ponoć istnieje przepis, że gdy święto wypada w weekend,
> można mieć wzamian 1 dzień wolny (czyli np. za 01.11). Czy coś takiego
> istnieje również w szkołach? W mojej placówce powiedziano, że 10.10 jest
> dniem do odpracowania, ale ciekawa jestem co na to prawo. Może ktoś wie,
> które przepisy regulują tę kwestię?

Owszem, wolne, ale to nie dotyczy szkolnictwa. Rzeczywiscie mozna sobie
co najwyzej odpracowac. W zeszlym roku szkolnym taka kwestia wynikal juz
zdaje sie w przypadku swiąt majowych.

http://www.menis.gov.pl/oswiata/istotne/kal_03-04.ht

Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18
kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46,
poz. 432 z późn. zm.)
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 marca 2001 r. w
sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania
uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w
szkołach publicznych (Dz. U. Nr 29, poz. 323 z późn. zm.).

Edytka-

"a ostatnio w polsce wszystko oprócz moczu to gówno
a ja i tak tu zostanę świadom, że jestem rżnięty równo"
stanisław krzysztof majda