swiezy ogorek

11. Data: 2006-06-17 11:11:56

Temat: Re: swiezy ogorek
Od: "Tomaszt81" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak, jakbym mial szklarnie wlasna, i ogorki pochodzace z wlasnej uprawy
nie mialbym takich dylematow.

12. Data: 2006-06-17 11:58:34

Od: "onet.pl" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, jakbym mial szklarnie wlasna, i ogorki pochodzace z wlasnej uprawy
> nie mialbym takich dylematow.

chlopie zostaw te ogorki w spokoju i nie zastanawiaj sie co co szkodzi
bardziej lepiej ogranicz tluszcze zwierzece
Jedrek

13. Data: 2006-06-17 19:17:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "onet.pl" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> chlopie zostaw te ogorki w spokoju i nie zastanawiaj sie co co szkodzi
> bardziej lepiej ogranicz tluszcze zwierzece

A to masz przecieki, że Tomasz nadużywa zwierzęcego sadła?

14. Data: 2006-06-18 08:23:56

Od: "Tomaszt81" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest wiele rzeczy, ktorych naduzywam. Tluszcze do nich nie naleza. Odpowiedz
mnie nie satysfakcjonuje, bede poszukiwal zatem samodzielnie.

15. Data: 2006-06-18 09:49:14

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomaszt81 <t...@w...pl> napisał(a):

> Odpowiedz
> mnie nie satysfakcjonuje, bede poszukiwal zatem samodzielnie.

Nie gniewaj się, ale chyba do niewłaściwych drzwi zapukałeś. W grupie
kulinarnej szukać odpowiedzi na temat zawartości skórki ogórka... Osoby
lubiące gotować chyba nie o tym myślą, widząc w sklepie świeże, apetyczne
ogórki /pomijam myśli obsceniczne, które wszystkim się zdarzają, a kulinaria
+ obscena = "Wielkie żarcie" na przykład.../.

Ania

16. Data: 2006-06-18 10:08:16

Od: "kasia maruda" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "onet.pl" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A to masz przecieki, że Tomasz nadużywa zwierzęcego sadła?

No jak dla mnie to on wygląda na takiego, co to mizeryjka do karkóweczki ;o)

- -
pzdr
kasia maruda

17. Data: 2006-06-18 10:34:40

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia maruda" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> No jak dla mnie to on wygląda na takiego, co to mizeryjka do karkóweczki
> ;o)

Jeśli tak, to zaiste musi uważać na szkodliwość ogórczanej skóry ;-)

Qra

18. Data: 2006-06-18 10:36:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest wiele rzeczy, ktorych naduzywam. Tluszcze do nich nie naleza.

A ogórki tak?

> Odpowiedz mnie nie satysfakcjonuje,

A to się tu zdarza. Idzie się przyzwyczaić z czasem.

> bede poszukiwal zatem samodzielnie.

Szczęśliwej drogi.

Qra

19. Data: 2006-06-19 06:37:16

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie : ze skorka czy bez? jakie sa za i przeciw? Spotykam sie ze
> skrajnymi opiniami, Pascal mowil ze w skorce jest najwiecej witamin...
Innym
> razem od kogo innego slyszalem, ze w skorce sa pestycydy a nie witaminy :/
>
> Pozdr. 2kaii

Pestycyd (łac. pestis - zaraza, pomór, caedo - zabijam) to ogólna nazwa
każdego środka chemicznego (najczęściej sproszkowanego lub w postaci
płynnej) stosowanego do ochrony roślin i zwierząt przed zagrożeniami
biologicznymi. Pestycydy są stosowane głównie w rolnictwie i przy
przemysłowej produkcji żywności. Pestycydy to ogólna nazwa środków ochrony
roślin i środków chroniących żywność lub człowieka przed szkodnikami
(chwasty, grzyby, owady, gryzonie).

Odpowiedz sobie sam

A na marginesie... to na mizerie raczej obieram ogorki (jaknajcieniej sie
da)

dżem truskawkowy
placek cygański
Saeco ekpresik .......