syfilis

1. Data: 2004-06-29 01:51:27

Temat: syfilis
Od: "Katarzyna" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam takie pytanie: czy syfilis w którejkolwiek fazie może powodować
deformacje ciała (kości, mięśni, nie wiem, czegokolwiek....)? Starałam się
dowiedzieć na różnych stronach, ale pisało tylko o zapaleniach różnych.
Z góry dziekuję za odpowiedzi,
Katarzyna

2. Data: 2004-06-29 04:53:49

Temat: Re: syfilis
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dowiedzieć na różnych stronach, ale pisało tylko o zapaleniach różnych.

Z całą pewnością kiła wrodzona daje deformacje kośćca - tzw. podudzia
szablowate, nos siodełkowaty, beczkowate zęby... i jeszcze kilka innych.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2004-06-29 08:00:26

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z całą pewnością kiła wrodzona daje deformacje kośćca - tzw. podudzia
> szablowate, nos siodełkowaty, beczkowate zęby... i jeszcze kilka innych.
Nabyta III rzędowa też

--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

4. Data: 2004-06-29 15:05:29

Od: Łukasz Pawliński <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 29 Jun 2004 03:51:27 +0200, na pl.sci.medycyna, Katarzyna napisał(a):

> [...]
> dowiedzieć na różnych stronach, ale pisało tylko o zapaleniach różnych.

Tak, III rzędowa

Łukasz (student)

5. Data: 2004-06-29 17:49:13

Od: "Katarzyna" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedzi.
A może wiecie też (troche OT...), czy Lautrec (ten malarz) mial zdeformowane
ciało też od syfilis czy tylko od tej choroby z dzieciństwa?? Starałam sie
znaleźć na jakiejś stronie, ale nad takimi delikatnymi sprawami tam w
większości nie rozwodzą się zbytnio.
Pozdr.
K.

rybia łuska
co z tym zrobić??
Krostki na pupie..
Gruczoł krokowy
Jak się nazywa substancja zawarta w pomidorach, która usuwa wolne rodniki z organizmu?