szampon+morze+slonko

1. Data: 2003-07-14 10:20:27

Temat: szampon+morze+slonko
Od: "Zuza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Wybieram sie na wakacje i szukam specyfiku, dzieki ktoremu moje wlosy po
plywaniu i przebywaniu na sloncu przez wiekszosc dnia, nie zamienia sie w
kupe siana nie dajacego sie rozczesac.
Czy mozecie polecic dobry szampon, ktory zapobiega szkodliwym wplywom
slonego morza, slonka i wiatru i ktory nie spowodowalby cenowego zawrotu
glowy (najchetniej cos do max 20). Przydalaby mi sie tez do tego odzywka,
ale taka, ktora nie wymaga dlugiego trzymania na glowie - czyli najlepiej
taka w spray'u lub bez splukiwania. Mam cienkie, przesuszone wlosy z
tendencja do przetluszczania sie przy glowie.
pzdr Zuza
ps. czy przetestowalys cie juz jakis szampon, odzywke tego typu i czy stan
wlosow byl lepszy ?

1. Data: 2003-07-14 10:28:46

Temat: Re: szampon+morze+slonko
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Wybieram sie na wakacje i szukam specyfiku, dzieki ktoremu moje wlosy po
>plywaniu i przebywaniu na sloncu przez wiekszosc dnia, nie zamienia sie w
>kupe siana nie dajacego sie rozczesac.

Bardzo fajny zestaw do letniej pielegmacji wlosow ma NIvea - uzywam od kilku
tygodni i uwazam, ze jest bardzo dobry. Maja szampon, tradycyjna odzywke i
odzywke z filtrem UV w sprayu. Cen dokladnie nie pamietam, ale chyba tak jak
chcialas - ok 15-20 zl.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-07-14 19:47:51

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

W poprzednie wakacje stosowalam taki szampon z odzywka Wella specjalny na
kapiele sloneczne, taki zolty. I do tego odzywke i moje wlosy bardzo lubily
ta kuracje i ani egipskie slonce ani Morze Czerwone krzywdy im nie zrobilo
:)))
Pozdrawiam
Joasia

farba do włosów