szampon selsun blue wycofany?

1. Data: 2006-03-05 22:11:30

Temat: szampon selsun blue wycofany?
Od: "zbino" <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio próbowałem kupić szampon przeciwłupieżowy selsun blue. Jednak
nigdzie go nie ma. Podobno został wycofany ze względu na jakieś
przekroczenia. Ktoś jest może w temacie?
Działał bardzo skutecznie i teraz będzie mi go brakowało.
Zbych

2. Data: 2006-03-06 08:36:12

Temat: Re: szampon selsun blue wycofany?
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

firma Abbott sprzedała markę Selsun Blue innej (amerykańskiej) firmie, która
"przerobiła" nieco te szampony (jest np. 2w1) i ma chyba problemy z
dystrybucją w Europie.
dotychczas w Polsce dystrybucvją Selsun zajmowała sie firma Nepentes- mozesz
się z nimi skontaktować w spraiwe szczegółów.
Vichy Dercos przeciwłupieżowy zawiera ten sam składnik, co selsun blue
(siarczek selenu)- tyle, że w raczej nizszym steżeniu. ale też działa.

ĎűˇŔĆ÷˛Ä
want to enjoy yourself
Pytanie o specyficzny antybiotyk
Szkolenia OIA Katowice