szarotka alpejska

1. Data: 2003-03-23 12:44:36

Temat: szarotka alpejska
Od: "Martz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

...czy jest w ogole sens zeby na dzialce (mazowsze) probowac zasiac szarotke
alpejska? jesli jest jakis sens to jakas ziemie inna potrzeba albo co...

z gory dzieki za odpowiedz!

Martz

2. Data: 2003-03-23 13:22:07

Temat: Re: szarotka alpejska
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b5k9vu$pf7$1@atlantis.news.tpi.pl Martz
<a...@p...onet.pl> napisał(a):

> ...czy jest w ogole sens zeby na dzialce (mazowsze) probowac zasiac
> szarotke alpejska? jesli jest jakis sens to jakas ziemie inna potrzeba
> albo co...

Hejka. Nie wiem, czy jest sens, ale można. Uprawia się szarotkę na
skalniakach. Wymaga stanowiska słonecznego o podłożu alkalicznym
(wapiennym), lekkim i niezbyt wilgotnym.
Pozdrawiam słonecznie i wiosennie Ja...cki

3. Data: 2003-03-23 20:15:31

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Nie wiem, czy jest sens, ale można. Uprawia się szarotkę na
> skalniakach. Wymaga stanowiska słonecznego o podłożu alkalicznym
> (wapiennym), lekkim i niezbyt wilgotnym.
> Pozdrawiam słonecznie i wiosennie Ja...cki
:)
jak pamietam
wysiewa sie ja w lipcu czy sierpniu
aby zakwitla nastepnego roku
i tym ladniej kwitnie im "lzejsza" ziemia
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

ogród przydomowy zaniedbany