szczegółowy kosztorys prac wykończeniowych domu 150 m2

1. Data: 2005-05-13 13:28:53

Temat: szczegółowy kosztorys prac wykończeniowych domu 150 m2
Od: "Yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Kto mógłby mi zrobić szczegółowy kosztorys prac wykończniowych domu 150 m2.
Potrzebuje coeś takiego do banku do kredytu!!! Aha i ile to kosztuje? Mozna
pisać na priva.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Yaris.

2. Data: 2005-05-13 13:37:37

Od: "AW" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yaris" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Kto mógłby mi zrobić szczegółowy kosztorys prac wykończniowych domu 150
> m2. Potrzebuje coeś takiego do banku do kredytu!!! Aha i ile to kosztuje?
> Mozna pisać na priva.

Niedawno odpowiadałem na taki post. Mi to zrobił kierownik budowy za jedyne
100 zeta
--
Zdrufko
AW http://wegiera.webpark.pl

3. Data: 2005-05-14 08:19:57

Od: "Yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yaris" <y...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam!
> Kto mógłby mi zrobić szczegółowy kosztorys prac wykończniowych domu 150
> m2.

KROSNO podkarpackie

Yaris.

4. Data: 2005-05-16 18:08:52

Od: "werem" <w...@r...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Ja dostalem od wykonawcow ;-) Poprosilem o kalkulacje i po kilku dniach
mialem ;-)

Pzdr. szarik

czy ktoś chętny do współnajmu?
Korki strzelają :(
[TAR] Szukam domu do kupienia w Tarnowie
Gdzie szukac testow i opinii o TV
rolety antywlamaniowe vs instalacja alarmowa