szczepienia- czy ktoś to lepiej ujął?

71. Data: 2015-04-29 10:23:39

Temat: Re: szczepienia- czy ktoś to lepiej ujął?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-29 o 10:08, Chiron pisze:

> ? A potrafisz podać konkret- taki, który Cię najbardziej jakoś- "ruszył"?

Że co? Przecież napisałam dokładnie, CO mnie "ruszyło" - bujda mnie ruszyła.

Ewa

72. Data: 2015-04-29 10:26:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-29 o 10:10, Chiron pisze:

> [...]

dia/File:Flag_of_Prussia_1892-1918.svg

> Podobny do tego, jak najbardziej. Państwo, którego nie było, które
> wchłonęło rdzennie polskie ziemie- częściowo przynajmniej zjadło i naszą
> heraldykę

Krótko - polski, czy nie polski?

Ewa

73. Data: 2015-04-29 10:42:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Apr 2015 10:07:22 +0200, Chiron napisał(a):

> Zastanawiam się- jesteś naprawdę inteligentą osobą. Dlaczego więc nie chcesz
> zauważyć czegoś, co po prostu nazywa się politką historyczną- i obecnie jest
> prowadzona na polskich ziemiach antypolska polityka historyczna? Szczerze:
> nie widzisz tego- czy masz to w...no wiesz, gdzie?

W proniemieckiej politgramotce.

--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

74. Data: 2015-04-29 10:43:49

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

dia/File:Flag_of_Prussia_1892-1918.svg

> Krótko - polski, czy nie polski?

To polski orzeł (województwa łódzkiego)
https://www.google.pl/search?q=herb+ziemi+rawskiej&n
ewwindow=1&biw=1024&bih=670&source=lnms&tbm=isch&sa=
X&ei=UJlAVaXAEMToUs_mgNAE&ved=0CAYQ_AUoAQ

jak pewno czytałaś- wział się właśnie z powyższego

--

Chiron

75. Data: 2015-04-29 10:44:40

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Że co? Przecież napisałam dokładnie, CO mnie "ruszyło" - bujda mnie
> ruszyła.

Czyli coś, co_uznałaś_za_bujdę. A możesz się podzielić- konkretnie, co to by
miało być?

--

Chiron

76. Data: 2015-04-29 10:45:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Zaraz zaraz... ja widzę, że herb Wrocławia przywrócony z czasów XVI wieku
> ma swoje uzasadnienie, a Ty chciałbyś, żeby obowiązywał herb ustanowiony
> po II wojnie światowej. I kto tu zakłamuje historię? I właściwie w jakim
> celu?

Znów odpowiadasz w bok. Nie twierdzę już, że świadomie. Tylko pokazuję. To
co z tą polityką historyczną?

--

Chiron

77. Data: 2015-04-29 11:23:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-29 o 10:45, Chiron pisze:

> Znów odpowiadasz w bok. Nie twierdzę już, że świadomie. Tylko pokazuję.
> To co z tą polityką historyczną?

Nigdzie w bok nie uciekam, wszak rozmawiamy o herbie. To Ty uciekasz w
tej dyskusji w kosmos.
Pytam więc wprost - chcesz "heraldyki" ustanowionej za komunistów?
Odpowiedz bez ogródek i będzie git.

Ewa

78. Data: 2015-04-29 11:27:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Nigdzie w bok nie uciekam, wszak rozmawiamy o herbie. To Ty uciekasz w tej
> dyskusji w kosmos.
> Pytam więc wprost - chcesz "heraldyki" ustanowionej za komunistów?
> Odpowiedz bez ogródek i będzie git.

Ewo- odpowiadam cały czas wprost. W_przeciwieństwie_do_Ciebie. Chcę
heraldyki ZGODNEJ z naszą polityką historyczną. Ten herb- wprowadzony przez
PRL- ma korzenie starsze od niemieckiego herbu (pochodzi z nieoficjalnego
herbu wrocławia- z czasów Piastów). Nie powinno się go zmieniać.

--

Chiron

79. Data: 2015-04-29 11:33:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-29 o 10:44, Chiron pisze:

> Czyli coś, co_uznałaś_za_bujdę. A możesz się podzielić- konkretnie, co
> to by miało być?

Nie wyspałeś się? Przecież od początku napisałam - ruszyło mnie
kłamstwo, jakoby we Wrocławiu są dwujęzyczne tabliczki z nazwami ulic, w
sensie - z tego się uśmiałam. Śmieszy mnie też to, że niby na Rynku we
Wrocławiu słychać częściej język niemiecki niż polski. Chyba że ktoś
akurat się przyklei do wycieczki niemieckich emerytów, ale te wycieczki
nas akurat cieszą, bo ludzie mają dzięki nim zarobek - restauracje,
hotele, przewodnicy, pamiątkarze itp.

Coś jeszcze wyjaśnić?

BTW O Azjatów się nie martwisz? Tych też jest u nas całkiem sporo.

Ewa

80. Data: 2015-04-29 11:36:50

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-29 o 11:33, FEniks pisze:

> BTW O Azjatów się nie martwisz? Tych też jest u nas całkiem sporo.
>
> Ewa

a macie takie maciuskie Chineczki - uczennice? no rewelka normalnie -
orientalna ofc
--
gazebo

Konsekwencje celibatu
Mamy zdolną młodzież
Czym jest życie? świadomość?
Kartele i firmy farmaceutyczne - strażnicy naszego zdruuuufffka 3-|
Odbyty szeroko otwarte