szczepionka przeciwko ospie

1. Data: 2004-09-21 13:54:52

Temat: szczepionka przeciwko ospie
Od: Szczur <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam 21 lat i jak do tej pory jeszcze nie chorowalem na ospe.
Slyszalem, ze w im pozniejszym wystapi ona wieku, tym ciezej sie ja
przechodzi (zostaja blizny na twarzy). Dlatego chcialbym sie dowiedziec czy
jest jakas skuteczna szczepionka przeciwko ospie?

--
Pozdrawiam, [Szczur]
"O jak dobrze być pierdo******* w glowe. Patrzeć na czarnobiały świat,

2. Data: 2004-09-21 14:34:37

Temat: Re: szczepionka przeciwko ospie
Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczur" <s...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
czy
> jest jakas skuteczna szczepionka przeciwko ospie?

Witaj,
Ponoc istnieje, ale wiesci o cięzkim przebieu ospy wydają mi się mocno
przesadzone. Zachorowałam mając 23 lata. Miałam siedem (siedem) krostek i
temperaturę 37,5.
O.

3. Data: 2004-09-22 05:47:25

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szczur"

Na receptę VARILRIX
http://www.mediweb.pl/diseases/wyswietl_vad.php?id=4
51

pzdr.
Ania

4. Data: 2004-09-22 09:19:18

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy
> jest jakas skuteczna szczepionka przeciwko ospie?

Blizny na twarzy zostają (lub nie) niezależnie od wieku chorego. Zależy to
tylko i wyłącznie od tego jak bardzo chory się drapie. Jesteś już dużym
chłopcem i w razie czego chyba potrafisz się od drapania powstrzymać, co?
;-)

Hemoroidy
Wybielanie zębów
?soczewki kontaktowe?