szkarlatyna _leczenie

1. Data: 2007-04-07 23:31:15

Temat: szkarlatyna _leczenie
Od: d...@o...eu (Wysocka) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mój syn (13 lat) dostał na szkarlatynę penicyline (ospen 1000 mg) tylko na
8 dni. czy to nie za krótko? Wszędzie czytam ze minimum przy penicylinie
to 10 dni.
I jeszcze jedno pytanie , bo bardzo sie tym zamarwiam:
Zgłosilismy sie do lekarza na 3 dzień choroby jak już pojawiła sie wysypka
bardzo niewielka jakby podrażniona skóra.
Czy to nie za późno?? Czy bardziej jest przez to jest narażony na
powikłania?????
Poza tym kaszle i ma katar czy to jest normalne w tej chorobie???
jestem przerażona tym wszystkim co przeczytałam na temat powikłań po tej
chorobie.
3 m-ce temu przeszedł ospę która osłabia organizm jak on sobie poradzi z
ta chorobą??/

Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych