szkola-korzystanie z wc

41. Data: 2006-09-14 20:25:28

Temat: Re: szkola-korzystanie z wc
Od: "Sabada" <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
news:eecd56$jss$1@news.mm.pl...
>W wiadomości <news:eecanu$oea$1@news.onet.pl>

> Jeśli miałoby to rozwiązać problem, to dlaczego nie?

- tak na poważnie to piszesz?

> A co konkretnie tak Cię rozbawiło?

-właśnie to dokładnie stwierdzenie. Dzieciaki w pojedynkę nieraz są lepsze
niż razem. Fantazja....

42. Data: 2006-09-14 20:28:25

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sabada" <S...@o...pl> wrote in message news:eecd3i$28r$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> - ja też, ale dzieci świeżutkie na etapie wczesnoszkolnej głupoty....

Bardzo wczesnoszkolna da się przetrwać. III-IV klasa to jest dopiero szał na
kortach:) Dopiero w VI klasie niektórzy na chwilę poważnieją...
Anka & Adam (II kl. gimnazjum)

43. Data: 2006-09-14 20:30:44

Od: "Sabada" <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W wiadomości <news:eecb1v$pk4$1@news.onet.pl>

-przeczytaj uważnie, zanim odpiszesz. Tutaj piszemy o przedszkolakach.

> No cóż - z tego, co opowiada moja drugoklasistka wynika, że jak
> najbardziej są to pomysły i realizacje grupowe.
> Jak zresztą większość głupich i niebezpiecznych pomysłów w tym wieku. Sama
> doskonale pamiętam, jak to ze mną było.

-j.w.

> Czasami owszem, ale nie sądzę, by było to regułą. Mało które dziecko
> decyduje się zrobić coś głupiego w pojedynkę.
> Choćby przez wzgląd na to, że w razie wpadki odpowiedzialność zostanie
> rozłożona na kilka osób.

-dziecko brojące to myśli akurat o rozkładzie odpowiedzialności.....

> ???
> Wisi w uchwycie na ścianie i sama wpada do muszli?
-j.w. Piszemy o przypadkach przedszkolaków
-jak ją sobie dziecko zdejmie to już nie wisi. Niepojęte i zagadkowe. ;-)

I tak w regularnych
> odstępach czasu? ;-)

-niby dlaczego regularnie? Odstępy czasowe są zróżnicowane ;-)

.

44. Data: 2006-09-14 20:34:03

Od: "Sabada" <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na
> kortach:) Dopiero w VI klasie niektórzy na chwilę poważnieją...

- podeślę Ci mojego wczesnoszkolniaka. Przedział III-IV też posiadam. A
oboje tresują młodego na swoje podobieństwo. I co przelicytowałam? :-)

45. Data: 2006-09-14 20:35:35

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odwrotnie. Młodszym JESZCZE takie głupie, grupowe, pomysły do głów nie
> przychodzą.

Pewnie, że przychodzą, nawet głupsze ;-). Ale mimo wszystko uważam, że o ile
przestawianie wyżej kwiatków i mąki ma uzasadnieni przy niemowlakach, o tyle
przy siedmiolatkach to takie ... niepoważne jest. Jakby tak przez miesiąc
utopili po 3 rolki papieru dziennie, to śmiem sądzić, że zabawa przestałaby
być atrakcyjna. A tak, to problemu się nie rozwiązuje, tylko odkłada na
później. Swoją drogą takie publiczne wydzielanie srajtaśmy na oczach całej
klasy to tylko w klasach 1-3, czy dłużej się praktykuje?

pozdrówka
Karolina

46. Data: 2006-09-14 20:37:51

Od: "Sabada" <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carol" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> o tyle przy siedmiolatkach to takie ... niepoważne jest. Jakby tak przez
> miesiąc utopili po 3 rolki papieru dziennie, to śmiem sądzić, że zabawa

- z pewnością dla kupujących ten papier i przetykających sedesy

47. Data: 2006-09-14 20:45:25

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sabada" <S...@o...pl> wrote in message news:eecebq$72l$1@news.onet.pl...

> - podeślę Ci mojego wczesnoszkolniaka. Przedział III-IV też posiadam. A
> oboje tresują młodego na swoje podobieństwo. I co przelicytowałam? :-)

Ale ja się z Tobą nie licytuję:) Ja mam jednego swojego i masę jego
kolegów - starszych od niego i młodszych. Ten materiał do obserwacji
całkowicie mi wystarcza. Na codzień mam do czynienia ze studentami, którym -
o dziwo - też na I roku nieco odbija:).
Tylko nie wiem, co próbujesz mi powiedzieć: że wczesnoszkolnej głupoty nie
da się przetrwać, czy że III-IV klasa to rzeczywiście kulminacja głupich
wybryków?
Anka

48. Data: 2006-09-14 20:50:11

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sabada" <S...@o...pl> napisał w wiadomości

> - z pewnością dla kupujących ten papier i przetykających sedesy

No, ale gdyby nadrzędnym celem szkoły było ograniczanie kosztów i ułatwianie
życia jej pracownikom, to instytucja ta dawno przestałaby istnieć ;-)

pozdrówka
Karolina

49. Data: 2006-09-14 20:51:23

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:eecdrn$50h$1@news.onet.pl>
Sabada <S...@o...pl> pisze:

> - tak na poważnie to piszesz?

Tak. Na razie nie wiedzę poważniejszego pomysłu na rozwiązanie problemu
wrzucania papieru do toalety.
Rozumiem, że Ty - skoro bawi Cię to, co napisałam - taki pomysł masz.
Proponuję zatem podzielić się nim - na pewno wiele osób na tym skorzysta :)

> -właśnie to dokładnie stwierdzenie. Dzieciaki w pojedynkę nieraz są
> lepsze niż razem.

Nieraz. Z reguły działają razem.
Tak, tak, pewnie mało znam jeszcze dzieci, a w dodatku sama jestem tak
stara, że nie pamiętam już swojego dzieciństwa ;-)

--
Nixe

50. Data: 2006-09-14 20:56:24

Od: "Sabada" <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ja się z Tobą nie licytuję:) Ja mam jednego swojego i masę jego
> kolegów - starszych od niego i młodszych. Ten materiał do obserwacji
> całkowicie mi wystarcza.

- nieraz chodzimy sobie z tylko z młodym i wspominamy jak to z jednym
dzieckiem drzewiej bywało. Jedno dziecko a dwoje to proporcje tak jak w
(słaba jestem z matmy) postępie geometrycznym (chyba
właściwie zastosowałam). I obserwacje cudzych się nie liczą.

Na codzień mam do czynienia ze studentami, którym -
> o dziwo - też na I roku nieco odbija:).

-no to nie mamy o czym dyskutować - proszę założyć grupę: "dzieci bardziej
starsze". Tu się już nie liczysz... :-)

> Tylko nie wiem, co próbujesz mi powiedzieć: że wczesnoszkolnej głupoty nie
> da się przetrwać, czy że III-IV klasa to rzeczywiście kulminacja głupich
> wybryków?

- to, że bardzo wczesnoszkolna może być o wiele gorsza od tej późniejszej -
i, że ja mam to wszystko naraz, i mam świeżutkie spojrzenie.

Pisanie wypracowań (klasa II podstawówki)
Odrabianie lekcji i poprawianie błędów
jaki prezent
przedszkole - j.niemiecki
eunuresis nocturna u dorosłych