szkoła twórczego myślenia dla maluchów

1. Data: 2004-03-09 20:33:10

Temat: szkoła twórczego myślenia dla maluchów
Od: "Ewa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam 5-letnią córeczkę i szukam jakiejś interesującej metody/szkoły
kształcącej twórcze myślenie.
Nie chodzi mi o jakieś dokształcanie na siłę, ale po prostu swobodny rozwój,
naukę przez zabawę.
Może coś z zabaw logicznych, albo kształtującego wyobraźnię, również na
pograniczu sztuki?

Czy macie może jakieś doświadczenia, informacje, adresy, linki? Interesuje
mnie Warszawa i okolice,

Z góry dziękuję

2. Data: 2004-04-24 20:06:27

Temat: Re: szkoła twórczego myślenia dla maluchów
Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej! Nie wiem czy to Cie zainteresuje bo troche z innej beczki, ale rozwija
poprzez zabawe: mowie o angielskim dla dzieci metoda Helen Doron. Jakbys
chciala to napisze wiecej szczegolow.

Pozdrowienia
Magda

darmowy program do grafiki bitmapowej