szkoły językowe - ceny?

1. Data: 2006-09-18 12:48:55

Temat: szkoły językowe - ceny?
Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy orientujecie się w opłatach w szkołach językowych - angielski?
Znalazłam szkołę dla syna (lat 11), gdzie płaci się za rok 1242,00 zł
zajęcia z angielskiego są dwa razy w tygodniu po dwie godziny lekcyjne,
co daje 132 spotkania w ciągu roku - 2 x 2 godziny lekcyjne w tygodniu.
Cena obejmuje podręczniki i inne materiały lekcyjne (ćwiczenia, płyty CD
itp).
Czy to drogo?

pozdrawiam
anica

2. Data: 2006-09-18 13:39:55

Temat: Re: szkoły językowe - ceny?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna LT" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> co daje 132 spotkania w ciągu roku - 2 x 2 godziny lekcyjne w tygodniu.
> Cena obejmuje podręczniki i inne materiały lekcyjne (ćwiczenia, płyty CD

Jakiej wielkości grupy, czy uczą Polacy czy Anglicy, tudzież Amerykanie?
Joanna (syn Michał 19 lat, córka Anna 17 lat)
http://jduszczynska.republika.pl/ W jakim mieście ta szkoła?

3. Data: 2006-09-18 17:29:03

Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:eem7jr$98v$1@news.onet.pl...

> [...]
> --
> Pozdrawiam
> Joanna (syn Michał 19 lat, córka Anna 17 lat)

uczą Polacy
grupy wielkości 5 - 8 osób
jedna nauczycielka prowadzi raz w tygodniu 2 godziny lekcyjne z zakresu
wymowy
druga nauczycielka też raz w tygodniu (co daje łącznie dwa razy w tygodniu)
2 godziny lekcyjne z pisania i gramatyki
syn chodził wcześniej na metodę helen doron
a to jest kontynuacja w tej szkole ale metodą tradycyjną...
nie wiem czy syna gdzieś przenosić
może od 11 roku życia są tańsze , lepsze lub i tańsze i lepsze szkoły?

pozd
anka

4. Data: 2006-09-22 07:49:00

Od: "Aleksandra Mruczek" <p...@N...noping.org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wiem czy syna gdzieś przenosić
> może od 11 roku życia są tańsze , lepsze lub i tańsze i lepsze szkoły?

1.Zadaj sobie pytanie czy byłaś z zajęć zadowolona?
2.Czy młodzież -Twoje dziecię, była zadowolona?
3.Cena około 9 za lekcję w tak małej grupie nie jest ceną wygórowaną.(niższa
cena powoduje też większą ilość dzieci w grupie)
4.Weź także pod uwagę, że dziecko pewnie będzie kontynuowało z dzieciakami
na tym samym poziomie.

pozdrawiam
Ola,Halszka (4,5)

Re: [OT] wybór miejsca na zieloną szkołe
Re: [OT] wybór miejsca na zieloną szkołe
Wyprzedaz poscieli dzieciecej Carreblanc
Zaproszenie na forum www.cukrzyk.pl
bajki w Dzienniku Zachodnim