szpachlówka akrylowa do drewna - zmiana koloru

1. Data: 2013-04-26 22:04:22

Temat: szpachlówka akrylowa do drewna - zmiana koloru
Od: "Fiora" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Chce kupić szpachlówkę jak wyżej - jasną, i mam drugi
element drewniany do poszpachlowania - kolor ciemny.
I czy mogę te szpachlówkę zabarwic farbami akrylowymi - które
posiadam, tak aby nie kupować drugiego koloru szpachlówki.
Ktoś może wie?
Pozdrawiam grupę
Fiora

2. Data: 2013-05-02 12:43:49

Temat: Re: szpachlówka akrylowa do drewna - zmiana koloru
Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-26 22:04, Fiora pisze:
> [...]
> Pozdrawiam grupę
> Fiora
>Myślę, że spokojnie możesz tak podbarwić, albo dokup za 3 zł pigment
płynny do farb (np. Śnieżka w buteleczkach po 50 albo 100 ml) i
pokoloruj pigmentem. Weź pod uwagę, że szpachlówka po wyschnięciu
zmniejsza objętość, więc, jak coś trzeba grubiej, to na kilka razy.
Jacek

Re: Carneo w roli odkurzacza
Cheap SUPRA Shoes COOGI Shoes Nike air Yeezy Shoes wholesale www.Buy-Goodods.com
Cheap AE Bikini A&F Bikini Armani Bikini Baby Phat Bikini Billabong Bikini Burberry Bikin CA Bikin Chanel Bikini Chloe Bikini Coach Bikini D&G Bikini Dior Bikini ED Hardy Bikini Fendi Bikini Gucci Bikini www.Buy-GoodGoods.com
Cheap Guess Bikini Juicy Bikini Lacoste Bikin LV Bikini Paul Smith Bikini Polo Bikini Prada Bikini ROXY Bikin Sinful Bikini Smart Sexy Bikini VICTORAS Screct Bikini Victoria's Secret Lingerie www.Buy-GoodGoods.com
Cheap Nike Air Max 95 Shoes Air Max 95 360 Shoes wholesale www.Buy-GoodGoods.com