sztuczka w montażu mebla

1. Data: 2014-09-15 16:35:33

Temat: sztuczka w montażu mebla
Od: platformowe głupki <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wyobraźcie sobie takie dwie ramki:

+-----------------------

w jaki sposób przymocować do poziomych części płytę wiórową?
ostatnią da się jak się przekręci ramkę do góry nogami i położy na
podłodze, ale te dalsze to nie wiem, jak je umocowac do ramki?

2. Data: 2014-09-15 21:45:22

Temat: Re: sztuczka w montażu mebla
Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> wyobraźcie sobie takie dwie ramki:

Czy ty wiesz, jak wygląda ramka jak już chodzi o geometrię? To
prostokąt, na twoim rysunku widzę jedynie dziwny widelec do ciasta.

> +-----------------------
> |
> +-----------------------
> |
> +-----------------------
> |

> +-----------------------
>
> w jaki sposób przymocować do poziomych części płytę wiórową?

Narysuj w 3d jak to wygląda, albo choć w izometrii, bo tu ciągle widzę
widelec.

3. Data: 2014-09-16 01:14:27

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 września 2014 16:35:33 UTC+2 użytkownik platformowe głupki
napisał:
> [...]
>
> ostatnią da się jak się przekręci ramkę do góry nogami i położy na
>
> podłodze, ale te dalsze to nie wiem, jak je umocowac do ramki?

Z`Poradnika Leniwego Człowieka. Jak masz coś przymocować i masz do wyboru gwoździe i
wkręty to wybierz gwoździe. Mniej roboty z gwoździami.
Przymocuj gwoździami.

4. Data: 2014-09-16 08:15:31

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 września 2014 01:14:27 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

> Z`Poradnika Leniwego Człowieka. Jak masz coś przymocować i masz do wyboru gwoździe
i wkręty to wybierz gwoździe. Mniej roboty z gwoździami.

> Przymocuj gwoździami.

A że mamy wiek XXI to użyj gwoździa w płynie, jak się rozleci to szpachli.

--
ZZ@private

5. Data: 2014-09-16 11:15:48

Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-09-16 08:15, ZbyszekZ pisze:

i wkręty to wybierz gwoździe. Mniej roboty z gwoździami.

> A że mamy wiek XXI to użyj gwoździa w płynie, jak się rozleci to szpachli.

Ale kup od razu więcej, nie za mało, bo z sąsiadem żeśmy nie wyczuli
miary i scementowało nas tylko do rana.

6. Data: 2014-09-16 22:03:14

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-09-15 21:45, BQB pisze:

> [...]
> prostokąt, na twoim rysunku widzę jedynie dziwny widelec do ciasta.

> Narysuj w 3d jak to wygląda, albo choć w izometrii, bo tu ciągle widzę

Czy ty nie wymagasz zbyt wiele?
To już podchodzi pod znęcanie się.

JK

7. Data: 2014-11-15 18:03:55

Od: KiloSierra <f...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-09-15 16:35, platformowe głupki pisze:

ooo ten debil kolina tez na tej grupie grasuje??

8. Data: 2014-11-16 00:45:34

Od: dsw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

napisał:

> w jaki sposób przymocować do poziomych części płytę wiórową?
> ostatnią da się jak się przekręci ramkę do góry nogami i położy na
> podłodze, ale te dalsze to nie wiem, jak je umocowac do ramki?

jak dobrze odczytałem rysunek techniczny to masz takie rozwiązania:
a) wspomniane gwoździe
b) wspomniany klej np. w tubie takiej jak silikony (ostatnio w casto widziałem jakiś
chyba Patex co klei wszystko do wszystkiego i utrzymuje do ~350 kg/cm2)
c) coś takiego: http://andrexstart.vot.pl/mocowanie.jpg
d) coś takiego: http://knaufblog.pl/wp-content/uploads/2008/11/kolek
-pd-2.jpg
e) coś takiego: http://sklep.tip-top.net.pl/689-625-thickbox/mocowan
ie-polki-mp-40-g0004-chrom.jpg
f) zastanów się, czy w ogóle potrzebne ci te półki :>

jak źle odczytałem rysunek techniczny, to jak wspomniano wcześniej, zrób jakiś tego
szkic. jak w ASCII to izometryczny. Jak odręczny to też może być :)

PayPal Payment Cheap Nike Air Max 2014 Shoes men's women's wholesale www.TopWholesaler168.co
Cheap Prada shoes Prada T-shirts Prada Jeans Prada Handbags Prada sunglass Prada wallets Prada belts www.TopWholesaler168.co
Cheap Dsquared2 Shoes Dsquared T-shirts Dsquared Jeans wholesale www.TopWholesaler168.co
Cheap Nike Air Max 90 Shoes Air Max 90 Hyperfuse Shoes Air Max 90 VT Shoes wholesale www.TopWholesaler168.co