szyba leżąca na biurku ? jak ogrzać???

1. Data: 2004-01-19 14:38:45

Temat: szyba leżąca na biurku ? jak ogrzać???
Od: "Milimetr" <m...@a...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
ma ktos może jakiś pomysł jak sprawić
by szyba leżąca na biurku (na blacie z płyty),
przykrywająca różne zapiski, nie była wiecznie zimna???

dodam że musi być nadal przezroczysta i nie powinno
to być tak prądożerne jak ogrzewanie tylnej szyby w aucie

--
<M>
----------------------------------

1. Data: 2004-01-19 14:44:47

Temat: Re: szyba leżąca na biurku ? jak ogrzać???
Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Milimetr" <m...@a...gazeta.pl> wrote in message
> Witam.
> ma ktos może jakiś pomysł jak sprawić
> by szyba leżąca na biurku (na blacie z płyty),
> przykrywająca różne zapiski, nie była wiecznie zimna???

Mozna wymienic na plyte z plexi

Zaslav

1. Data: 2004-01-19 15:00:22

Od: "Milimetr" <m...@a...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozna wymienic na plyte z plexi
do plexi mam jakis taki uraz co do estetyki (np brzegów)
i jej "gorszej" przezroczystości

--
<M>
----------------------------------

1. Data: 2004-01-19 15:05:03

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przykrywająca różne zapiski, nie była wiecznie zimna???

Jeśli to tylko o przyjemny kontakt chodzi, to proponuje szukac innych niz
szkło tworzyw. O plexi już ktoś wspomniał, ale teraz można dużo więcej niż
plexi zdobyć. Popytaj choćby w formach produkujących witryny reklamowe.

J.

1. Data: 2004-01-19 17:00:27

Od: water <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Jan 2004 15:44:47 +0100, Mariusz Wołek wrote:

> "Milimetr" <m...@a...gazeta.pl> wrote in message
>
> Mozna wymienic na plyte z plexi

Pleksi matowieje z czasem z racji swojej miękkości. Jak już to akryl.

water
shanti shanti shanti

1. Data: 2004-01-20 10:05:00

Od: "rafal grynfelder" <r...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pleksi matowieje z czasem z racji swojej miękkości. Jak już to akryl.

skad ten akryl? i czy na szybe do prysznica sie nadaje?

rg

1. Data: 2004-01-20 10:45:53

Od: water <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jan 2004 11:05:00 +0100, rafal grynfelder wrote:

> skad ten akryl?

Widziałem chyba w Castoramie.

> i czy na szybe do prysznica sie nadaje?

Nie wiem.

water
shanti shanti shanti

1. Data: 2004-01-20 19:13:01

Od: "Animi" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Milimetr wrote:
> do plexi mam jakis taki uraz co do estetyki (np brzegów)
> i jej "gorszej" przezroczystości

Poliwęglan (PC) jest ładniejszy (mniej matowy), ale nie wiem czy łatwy do
kupienia.
Pozdrawiam
---
Animi
PS. odpisując na priv usuń ".kasujto" z adresu.

1. Data: 2004-01-23 20:48:52

Od: "Grzegorz | Erydian.com" <news@[nospam]erydian.com> szukaj wiadomości tego autora

nie powinno sie trzymac rak na szklanej plycie slyszalam ze powoduje to
reumatyzm

Pozdrawiam i życze miłego dnia
Pati | http://erydian.com
tel.: + 48 68 454 39 11
mobile: + 48 609 483 912

1. Data: 2004-01-24 13:11:45

Od: "523" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest chyba coś takiego do naklejania na szybe jak w samochodzie.

brodzik - problem z uszczelnieniem
jaki kolor parkietu do 'olchy'
Plywajaca podloga
Terakota na lastriko ?