Mac Allister- narzędzia. Ktoś to zna?

1. Data: 2004-01-17 23:05:42

Temat: Mac Allister- narzędzia. Ktoś to zna?
Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj odwiedziłam Castoramę (Wroclaw) i trafiłam na prezentację narzędzi
firmy jak w tytule. Oko wylazło mi na widok frezarki, ok. 500 zł. w walizce
50 róznych końcówek frezujących i prowadnice, inne takie jeszcze tam
dodatki. Mam wielką ochotę tą frezarkę kupić ale tak jakoś nie wiem nic o
tej firmie. Reklamują się "profesjonalna jakość dla majsterkowiczów". Czy
ktoś już "dłubał" tą marką?

--
pozdrawiam - yewka
wroclaw

1. Data: 2004-01-18 23:01:14

Temat: Re: Mac Allister- narzędzia. Ktoś to zna?
Od: "zmb_2" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzisiaj odwiedziłam Castoramę (Wroclaw) i trafiłam na prezentację narzędzi

po co dziewuszeczce frezarka?
pozdr
maciej

1. Data: 2004-01-19 14:47:42

Od: water <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Jan 2004 00:05:42 +0100, yewka wrote:

> [...]
> tej firmie. Reklamują się "profesjonalna jakość dla majsterkowiczów". Czy

To, że jest tam 50 frezów to plus, ale nie kieruj się jedynie "chciwym"
okiem. Popatrz na wykonanie, czy przewody są giętkie, krótkie, czy
odlew obudowy jest wykonany dokładnie itd. Wszelkie takie szczegóły
potrafią wiele powiedzieć o producencie. Spytaj też kogoś z obsługi
sklepu o to narzędzie. Poza tym podajesz za mało danych, np moc.

water
shanti shanti shanti

1. Data: 2004-01-19 20:24:08

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po co dziewuszeczce frezarka?
:-)) do frezowania!!!

--
pozdrawiam - yewka, która sama położyła sobie płytki w kuchni i ma ochotę
też pofrezować :-)

1. Data: 2004-01-19 20:37:17

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potrafią wiele powiedzieć o producencie. Spytaj też kogoś z obsługi
> sklepu o to narzędzie. Poza tym podajesz za mało danych, np moc.

kurcze, trafiłeś mnie. Pooglądałam, facet z obsługi dał mi popróbować (ach
! - mowa o frezarce). Jutro normalnie pojadę przyjrzeć się jej jeszcze raz
dokładnie; Wygląda równie solidnie jak boszowska i innego koleżeństwa.
Gwarancja 2 lata. Może coś dla porównania: wyrzynarka tej firmy: moc 650 W
cięcie do 10 cm grubości, reszta bajerków dokładnie jak u inszych znanych
marek, koszt ok. 300 zł.
Pytanie: jeżeli moc, materiał i inne detale będą boschopodobne, to brać?
Cena konkurencyjna.....Czekam na radę

--
pozdrawiam - yewka
wroclaw

1. Data: 2004-01-19 21:04:19

Od: "zmb_2" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> pozdrawiam - yewka, która sama położyła sobie płytki w kuchni i ma ochotę

droga szanowna yewko
gratuluje masz wieksze sukcesy niz ja - u mnie kafle kladli fachowcy (2
ekipy bo pierwsza wyrzucilem)
co jeszcze sama zrobilas w domu?

pytalem jakiego typu robote masz na frezarke
czy potrzebna Ci duza frezarka?
ja posiadam okolo 7-8 frezarek (nie liczylem) i w 98% potrzebna jest mala
poreczna (jednoreczna) frezarka
mam ich tyle zeby jednej na okraglo nie przezbrajac (frezy, stoliki, culagi
itp) - teraz mam kazda maszyne do innego typu czynnosci (to nie zart to duza
oszczednosc czasu)
od wielkiego dzwonu potrzebuje duzej (1300W) oburecznej frezarki - zwykle do
pasowania blatow kuchennych
chyba ze bedziesz uzywala frezow profilowych o duzej srednicy ale wtedy
przydala by sie regulacja obrotow w frezarce
budowa frezarki jest tak prosta ze nie ma sie co w niej zepsuc
zwroc uwage na stabilnosc prowadzenia maszyny (duzy stolik prowadzacy) - to
najwazniejsza sprawa przy wyborze kazdej maszyny stolarskiej stacjonarnej
lub przenosnej
frezy z nakladka z widii w handlu kosztuja od 40-80 zl za kpl 5-8szt a na
bazarach jeszcze taniej
w warszawie jest dobry sklep z frezarkami i osprzetem do nich na pradze a we
wroclawiu nie wiem...
przy pracy uwazaj na paluszki (niebezpieczna maszynka)
pozdr
maciej

1. Data: 2004-01-19 21:28:03

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> droga szanowna yewko
ooo, cosik poważnie zabrzmiało :-)

położyłam gładź w 4 pokojach (mąż szlifował, a co, nie żałowałam mu
odrobiny przyjemności. Tapety mi nie obce, maluję też sama, poprawiam po
fachowcach różne cuda (ostatnio uszczelianie kabiny). Lubię w ogóle te
domowe robótki a mąz nie ma cierpliwości:-)

> pytalem jakiego typu robote masz na frezarke

roboty na razie jeszcze nie mam, ale stolarz zrobił kiedyś ochydę do
zasłonięcia kaloryfera i to byłoby na początek...dam radę

> czy potrzebna Ci duza frezarka?

duża pewnie nie, ale taka z dwoma uchwytami stwarza możliwości przy
robótkach jakby dekoracyjnych, w każdym razie do tego też byłaby
wykorzystywana bo lubię dłubać.

> [...]
> oszczednosc czasu)
> od wielkiego dzwonu potrzebuje duzej (1300W) oburecznej frezarki - zwykle

robi wrażenie :-)

> chyba ze bedziesz uzywala frezow profilowych o duzej srednicy

kto wie gdzie się można z czasem zatrzymać...

> [...]
> najwazniejsza sprawa przy wyborze kazdej maszyny stolarskiej stacjonarnej

Dzięki za rady, wezmę je sobie do serca. Brać tą frezarkę?

--
pozdrawiam - yewka
wroclaw

1. Data: 2004-01-19 21:47:26

Od: "zmb_2" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brać tą frezarkę?

brac zdecydowanie - jesli tylko dla Ciebie nie jest za duza i nie za ciezka
gabarytowo
widzialem ja w supermarkecie na prezentacji tej firmy ale mnie interesowala
inna maszynka tej firmy wiec frezarki nie bralem do reki tylko ja ogladalem
niezbyt uwaznie

jakbys potrzebowala jakiejs porady przy pracy w materialach drewnianych i
drewnopochodnych to pisz na priv

ladna oslone kaloryferow nie tak latwo zrobic i efekt zalezy w rownej mierze
w projekcie, w wyborze materalow jak i w wykonastwie (kiedys cosik takiego
robilem)

jesli Ty bedziesz frezowala to co bedzie robil Twoj szanowny malzowinek?
:-)

ps zapomnialem Ci napisac ze przy frezowaniu strasznie sie kurzy (pyli)
stosuj odkurzacz przemyslowy lub rob to w pomieszczeniu niezamieszkalym
uwazaj na pazurki ;-))
pozdr
maciej

1. Data: 2004-01-19 22:04:16

Temat: Re: Mac Allister- narzedzia. Ktoś to zna?
Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

zmb_2 wystukał:

> [...]
> w projekcie, w wyborze materalow jak i w wykonastwie (kiedys cosik takiego

Na BBC wygląda to banalnie prosto... ;)

Jo'Asia, fanka programów "zrób to sam"

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2004-01-19 22:13:36

Temat: Re: Mac Allister- narzedzia. Kto? to zna?
Od: "zmb_2" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na BBC wygląda to banalnie prosto... ;)
>
> Jo'Asia, fanka programów "zrób to sam"

pozornie do kiedy sie za to sama nie wezmiesz...
pozdr
maciej

O zmywarkach proszę już nie pisać ?
pralka Diana P-565E - problem