szybkie pytanie o carmex

1. Data: 2006-06-07 10:22:24

Temat: szybkie pytanie o carmex
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zawracałabym Wam głowy, ale w wątkacho o carmexie nie znalazłam tego, co
chciałabym wiedzieć :). Jest carmex w tubce, w sztyfcie i w słoiczku. Sztyft
jest z SPF 15, ale obawiam się, że takie pomadki sa jakby bardziej suche, a
ja potrzebuję nawilżyć usta _naprawdę_, bo wyglądają jak krajobraz po
wybuchu wulkanu z zastygłą, popękaną magmą. Wszyscy tak zachwalają ten
carmex, że chyba się skuszę, tylko właśnie nie wiem na jaką formę. W
słoiczku też średnio mi się chce grzebać paluchem, więc co - tubka?

Maja

2. Data: 2006-06-07 10:41:47

Temat: Re: szybkie pytanie o carmex
Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał(a):

> Wszyscy tak zachwalają ten
> carmex, że chyba się skuszę, tylko właśnie nie wiem na jaką formę. W
> słoiczku też średnio mi się chce grzebać paluchem, więc co - tubka?

Ja mam w tubce. W sztyfcie nie mialam. Co do sloiczka, to mam podobne
odczucia jak Ty. Gdybym miala teraz kupowac, to ponownie wybralabym tubke.:)

Pozdrawiam
Aduś

3. Data: 2006-06-07 20:22:02

Od: "Ulcia" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aduś" <4...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja mam w tubce. W sztyfcie nie mialam. Co do sloiczka, to mam podobne
> odczucia jak Ty. Gdybym miala teraz kupowac, to ponownie wybralabym
> [...]

witam.A gdzie to cudo można kupić w Warszawie? i w jakiej cenie?
Pozdrawiam,Ula.

4. Data: 2006-06-07 21:01:42

Od: "Statka" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam w tubce. W sztyfcie nie mialam. Co do sloiczka, to mam podobne
> odczucia jak Ty. Gdybym miala teraz kupowac, to ponownie wybralabym
> tubke.:)

Popieram :) Tubka chyba najfajniejsza :)
Balam sie ze bedzie sie wyciskal bardzo latwo i papćkał, rozmaźgliwiał po
wypłynięciu z tej tubki, ale ma bardzo mala dziurke tubka i fajnie sie go
wyciska ;)
A sam carmex fajny, i napewno znowu kupie, fajnie nawilza, zarabiste
uczucie zimna po nalozeniu, usta gladkie sie robia bardzo szybko, takze
mysle ze warto... Szkoda ze tylko na allegro :( Ale podobno mial wejsc na
nasz piekny rynek...Cos wiecie kiedy?

Pozdr
Statka

5. Data: 2006-06-08 05:01:47

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulcia napisał(a):

> witam.A gdzie to cudo można kupić w Warszawie? i w jakiej cenie?

Podobno juz powinien byc, ale gdzie i za ile, tego mi nie wiadomo.

Pozdrawiam,
Aduś

[OT]reklama H&M
plyn do soczewek AMO Complete Moisture Plus
ARANŻACJE OKIEN wawa i okolice
za długo w solarium
coś do włosów przed prostowaniem