[szydelko] aniolki

1. Data: 2004-11-25 14:56:06

Temat: Re: [szydelko] aniolki
Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co dajecie na wypełnienie główki?

Ja daje 1/4 platka kosmetycznego, glowka ladnie sie uklada jak jest
"wypchana"/

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-11-25 16:29:44

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszło na priv zupełnie po polsku. łacznie z dzwoneczkiem.
Pozdrawiam Marta Kwidzyn
http://kochaj-caly-swiat.blog.onet.pl/
Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=59226&PhotoID=525031

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=59226&PhotoID=525871

1. Data: 2004-11-25 17:36:20

Od: "Emila" <e...@k...xip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ja też moge prosić o schamat na te prześliczne aniołki (wersję dla mało
> wtajemniczonych) Bardzo ładnie proszę
> pozdrawiam
> astrzyk
>
> Użytkownik "Aisa" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

A ja zrobiłam taki schemat: http://www.kaiem.xip.pl/html/index.php?
option=com_remository&Itemid=39&func=selectfolder&fi
lecatid=13.

1. Data: 2004-11-25 18:22:10

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też poproszę te schemaciki. Z góry wielkie dzięki!!! Takie schmaty to w
tym okresie program obowiązkowy :)
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2004-11-25 20:15:10

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga z Tychów wrote:

> Ja też poproszę te schemaciki. Z góry wielkie dzięki!!! Takie schmaty to w
> tym okresie program obowiązkowy :)
> Pozdrawiam
> Aga

A nauczysz się prosić na priv?
J.

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-11-25 22:31:11

Od: "Aisa" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>a co dajecie na wypełnienie główki?
> Agnieszka \Nowy Targ

Hej
Nie udało mi się zrobić idealnej główki wpadłam więc na pomysł aby
przyczepić perłowy koralik. Wygląda fantastycznie :)

Joanna

1. Data: 2004-11-26 10:33:57

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Theli napisał:
>
> Dzieki wszystkim za rady i schematy, aniolki sa super, powoli robi sie
> ich coraz wiecej, obawiam sie, ze jak rozmnoza sie za bardzo, to beda
> musialy zapakowac sie w prezenty i dac przyjaciolom ;)

a ile czasu zabiera Ci zrobienie aniołka?
Niedużą gwiazdkę robie jakies pół godziny to aniołka pewnie robiłabym ze
3...
Napisałam do Marty na priv, mam nadzieję, ze podesle mi wzorki, bo ja
gwiazdki produkuję właśnie na świąteczne prezenciki, aniołki byłyby pewnie
jeszcze lepsze.

I jeszcze pytanie - czy osobno robi się skrzydełka, głowe, sukienkę i potem
wszystko łączy czy całego aniołka jedną nitką?

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2004-11-26 10:56:43

Temat: [OT] adres? Re: [szydelko] aniolki
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basiu,
odbilo mi twojego maila. ?

th.

1. Data: 2004-11-26 10:57:05

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia napisał:

> a ile czasu zabiera Ci zrobienie aniołka?

Kilka godzin, ale siedze na zwolnieniu w domu, wiec czas jest.

> Napisałam do Marty na priv,

Sforwardowalam Ci na priv jej maila.

> I jeszcze pytanie - czy osobno robi się skrzydełka, głowe, sukienkę i potem
> wszystko łączy czy całego aniołka jedną nitką?

Wszystko razem od glowki zaczynajac, albo tak, jak Aisa radzi - perlowy
koralik zamiast glowki. Nie probowalam (siedze w domu i do pasmanterii
wyjsc nie moge).

th.

frywolitka-igła-ratunku !!!
[OT] Dekorowanie potraw
(Papier) Kartka swiateczna
Szaliki
[druty] Zrobił ktoś podkolanówki-baranki?