[szydelko] jaki to scieg?

1. Data: 2006-11-03 12:16:05

Temat: [szydelko] jaki to scieg?
Od: "Aga " <y...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak jest robiony gors tej sukieneczki?

http://www.allegro.pl/
item138475007_piekna_azurowa_sukienka_do_chrztu_i_ni
e_tylko_.html

Ja to chyba slepawa jestem :( Nie moge dojrzec... A z oddali fajnie wyglada :)

pozdr
yas

2. Data: 2006-11-03 12:33:05

Temat: Re: [szydelko] jaki to scieg?
Od: t...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:

> [...]
e_tylko_.html

> Ja to chyba slepawa jestem :( Nie moge dojrzec... A z oddali fajnie

Podstawa łuku to pewnie ze 4 oczka łańcuszka, potem w to 12 słupków
oddzielanych oczkami łańcuszka. Kolejny rząd to pewnie 36 słupków, potem na
brzegu po 3-4 o.ł., o ścisłe i znów. Tak mi się zdaje, spróbowałam i wyszło
b.podobnie.
--
Pozdrawiam, Truscaveczka
==

3. Data: 2006-11-03 15:02:38

Od: "Aga " <y...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@g...pl napisał(a):

> [...]
> brzegu po 3-4 o.ł., o ścisłe i znów. Tak mi się zdaje, spróbowałam i wyszło

:)
Dzieki, ale mi chodzilo o to plaskie, scisle, to co na piersi jest.
Zaloze sie ze bardzo proste do zrobienia, ale jakos nie wiem jak - bo to chyba
nie same (pol) slupki?

pozdr
yas

4. Data: 2006-11-03 15:15:32

Od: t...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:

> Dzieki, ale mi chodzilo o to plaskie, scisle, to co na piersi jest.
> Zaloze sie ze bardzo proste do zrobienia, ale jakos nie wiem jak - bo to
> [...]
Hm, ja bym obstawała za drutami :)
Półsłupki to nie są na pewno.

--
Pozdrawiam, Truscaveczka
==

5. Data: 2006-11-03 19:08:02

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga " <y...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
e_tylko_.html

> Ja to chyba slepawa jestem :( Nie moge dojrzec... A z oddali fajnie

Gdzieś całość byla pokazana u chinek tak cos kojarze na photo 163 ale gdzie
to teraz nie wiem, ale bylo.

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

6. Data: 2006-11-03 21:36:44

Od: "Mampka" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Swoją drogą spójrzcie na przedmioty tej dziewczyny, mnie się bardzo
podobają. Jesli jest wśród nas to gratulacje, czapeczki są piękne.
Pozdrawiam
Mampka

7. Data: 2006-11-04 07:19:55

Temat: Re: jaki to scieg?
Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z pewnością to nie są druty.
Albo oczka scisłe albo płółsłupki szydełkowe.

8. Data: 2006-11-04 09:14:24

Od: "Aga " <y...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mampka <m...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> Swoją drogą spójrzcie na przedmioty tej dziewczyny, mnie się bardzo
> podobają. Jesli jest wśród nas to gratulacje, czapeczki są piękne.
> Pozdrawiam
> Mampka
No ja tez sie zachwycilam :)
Moj faworyt - takie czapeczki z kreciolkami na czubku - cudo :)

Tez pozdrawiam jesli jest wsrod nas :)
A moze ja zaprosic ? :)

pozdrawiam
yas

9. Data: 2006-11-14 19:52:52

Od: " perelka" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ogonki"są super - już jako dziecko takie czapunie miałam.
:-))

10. Data: 2006-11-14 21:35:40

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-11-2006 o 16:15:32 <t...@g...pl> napisał:

> Hm, ja bym obstawała za drutami :)
> Półsłupki to nie są na pewno.

to sa slupki wkluwane po dwa w okienko po co drugim slupku poprzedniego
rzedu.... o takie cus:
II II II II II
II II II II II
II II II II II
II II II II II

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: http://www.wroclawianki.art.pl

[OT] Kraków - listopadowe spotkanie
[xxx] Stworzenie świata - schemat poszukiwany
NAPĘD DO MASZYNY
spodniczke skonczylam