(szydełko) prośba o dużego anioła

1. Data: 2006-12-05 13:22:41

Temat: (szydełko) prośba o dużego anioła
Od: "Aga B." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj większość dnia spedziłam na poszukiwaniu dużych rozmiarów anioła i nic
a wszystko przez to że zakupiłam piękne białe skrzydła z piór i potrzebna jest
reszta, rozmiarów tak na ok. 20 cm
Da sie cos zrobić kochani?
Pomóżcie
Pozdrawiam szydełkowo
Aga B.

2. Data: 2006-12-05 14:22:46

Temat: Re: (szydełko) prośba o dużego anioła
Od: "AA3" <A...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mialam gdzies schemat jak znajde to ci przesle

Użytkownik "Aga B." <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:718e.000000ad.457572a0@newsgate.onet.pl...

3. Data: 2006-12-05 18:01:50

Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga B. napisał(a):
> [...]
> a wszystko przez to że zakupiłam piękne białe skrzydła z piór i potrzebna jest

Wiadomości wracają.

Marzena

4. Data: 2006-12-05 21:21:54

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga B. napisał(a):
> Dzisiaj większość dnia spedziłam na poszukiwaniu dużych rozmiarów anioła i nic
> a wszystko przez to że zakupiłam piękne białe skrzydła z piór
Gdzie kupiłaś te skrzydła? potrzebne mi są do anioła, którego
robię z masy papierowej kupnej... marzy mi się piękny anioł na
czubek choinki.

5. Data: 2006-12-06 06:36:18

Od: "Wojtek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A może te:
http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=251
22&PhotoID=163276&ob=0
Pozdrawiam.

6. Data: 2006-12-06 07:41:19

Od: "Aga B." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie kupiłaś te skrzydła? potrzebne mi są do anioła, którego
> robię z masy papierowej kupnej... marzy mi się piękny anioł na
> czubek choinki.

Skrzydła kupiłam w pasmanteri przy Al. Marcinkowskiego w Poznaniu za 5 zł.

xxx mini ,czarno białe, o zimie?
winamp
prożba ozdoby choinkowe
szydełko Album