[szydełko] suknie i inne cuda!!

1. Data: 2008-08-14 09:26:39

Temat: [szydełko] suknie i inne cuda!!
Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lelu.. pamiętacie Lelu... właśnie odkryłam jej wątek na Osince i szczęka
mi opadła!!!! Co za cuda ta dziewczyna szydełkiem wyrabia!!! a jeszcze
przepięknie te cuda prezentuje! Wszystko dopracowane w najdrobniejszym
szczególe i niezwykle eleganckie!
Zobaczcie sami
http://club.osinka.ru/topic-44920?&start=0&sid=0ebe0
844050fbb39341ee7dd2b798ac6

Kolejny raz dochodzę do wniosku, że jak dziergać, to tylko coś takiego,
żeby wszystkim szczęka opadła ;) inne rzeczy to można w sklepie kupić ;)

Pozdrawiam serdecznie i wracam się wgapiać :)
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

2. Data: 2008-08-14 10:00:39

Temat: Re: [szydełko] suknie i inne cuda!!
Od: j...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

Bajeczna dziewczyna, eleganckie, idealnie dla niej dobrane sukienki. No po
prostu rewelacja. Maria

3. Data: 2008-08-14 10:11:14

Od: kasias <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka pisze:
> [...]
> żeby wszystkim szczęka opadła ;) inne rzeczy to można w sklepie kupić ;)
>
> Pozdrawiam serdecznie i wracam się wgapiać :)

faktycznie szczeka opada, piekne rzeczy az chce sie zlapac za szydelko
i smigac, szkoda tylko ze zamierzony efekt koncowy zawsze mi jakos nie
wychodzi
pozdrawiam kasias

4. Data: 2008-08-14 10:19:58

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasias pisze:

> faktycznie szczeka opada, piekne rzeczy az chce sie zlapac za szydelko
> i smigac, szkoda tylko ze zamierzony efekt koncowy zawsze mi jakos nie
> wychodzi
> pozdrawiam kasias

i Ona pewnie mankamenty swoich kiecek widzi ;) jak każda z nas. Ja tam
ze 2 może u niej też wypatrzyłam ;) Z tym że nikt więcej ich pewnie nie
zauważa, a już na pewno nikt kto nie dzierga. Całościowy efekt jest
powalający, więc się małymi defekcikami w ogóle nie przejmuj!

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

5. Data: 2008-08-14 11:51:18

Od: "Ula" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Witam.
Cudeńka dziewczyna dzierga. Dawno temu była tu pokazywana sukienka z
serwety. Czy to również jej dzieło??
Ula

6. Data: 2008-08-14 12:16:40

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula pisze:
> [...]
> Witam.
> Cudeńka dziewczyna dzierga. Dawno temu była tu pokazywana sukienka z

Tutaj są starsze projekty Lelu
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=136709

z serwety.. hmm chyba wiem która, ale nie kojarzę żeby to jej była.
Ale chyba też jakiejś Rosjanki
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

7. Data: 2008-08-14 12:33:13

Od: "Ula" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=136709
>
> z serwety.. hmm chyba wiem która, ale nie kojarzę żeby to jej była.

Piękne są. A masz może jakeś linki do tej sukienki i schematu do niej.
Próbowałam przez wyszukiwarkęi archiwum, ale nie chce współpracować.

8. Data: 2008-08-14 12:45:21

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula pisze:

> Piękne są. A masz może jakeś linki do tej sukienki i schematu do niej.
> Próbowałam przez wyszukiwarkęi archiwum, ale nie chce współpracować.
> Pozdrawiam

google współpracuje :)

http://groups.google.pl/groups?q=sukienka%20z%20serw
ety&ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&cl
ient=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wg

czy to ta?

i tutaj mnie stare wątki z grupy skierowały
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=46494

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

9. Data: 2008-08-14 17:11:26

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lelu.. pamiętacie Lelu... właśnie odkryłam jej wątek na Osince i szczęka
> mi opadła!!!! Co za cuda ta dziewczyna szydełkiem wyrabia!!! a jeszcze
> przepięknie te cuda prezentuje!

Tak!
Cuda!!!!

Ona musi mieć profesjonalnego fotografa w zasięgu ręki.
Amator takich zdjeć nie robi...

Dzi.

10. Data: 2008-08-14 18:10:03

Od: <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A do tego - to mieszkanie czy tez studio ? Włos zrobiony, make up - modelka
?
Musi być ciekawą osobą ...
Larysa

dwie nowe bluzki