[szydełko] suknie i inne cuda!!

11. Data: 2008-08-14 18:48:32

Temat: Re: [szydełko] suknie i inne cuda!!
Od: "Neopsorka" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego, co można bylo doczytać w kolejnych wypowiedziach jest osobą
pracującą, w nienormowalnym trybie, ma męża, dziecko i wkrótce przeprowadza
się do tzypokojowego mieszkania - czyli wychodzi, że całkiem normalna
kobita, tyle, że i ładna i zdolna
Pozdrawiam, Aga

12. Data: 2008-08-14 23:33:05

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A do tego - to mieszkanie czy tez studio ?

Mieszkanie, aranżowane przez specjalistę.
Nie należy do Lelu tylko do jej znajomych.

I z tego co zrozumiałam, mąż jest zawodowym fotografem :)

Dzi.

13. Data: 2008-08-15 06:46:09

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka pisze:
> Lelu.. pamiętacie Lelu... właśnie odkryłam jej wątek na Osince i szczęka
> mi opadła!!!! Co za cuda ta dziewczyna szydełkiem wyrabia!!! a jeszcze
> przepięknie te cuda prezentuje!

Oj wyrabia, wyrabia. I chyba jeszcze piękniej prezentuje.

> Pozdrawiam serdecznie i wracam się wgapiać :)

A cóż innego mi pozostało...

Marzena
--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

14. Data: 2008-08-15 11:25:43

Od: <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzucić hasło i wór się rozsypuje ...
No taaaak trze odkurzyć rosyjski (nigdy od czasu szkoły nie używany to i
samemu się poczyta :-)))
Lecę też sie wgapiać !
Larysa

15. Data: 2008-08-15 12:02:58

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M&C" <c...@C...pl> napisał w
wiadomości news:g838q2$2km$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> A cóż innego mi pozostało...

Jak to co? A jazda do dzieła! Już kto jak kto, ale ty to nie możesz
narzekać, że ci kulfony wychodzą, bo nie wychodzą!

16. Data: 2008-08-15 14:32:00

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:

> Jak to co? A jazda do dzieła! Już kto jak kto, ale ty to nie możesz
> narzekać, że ci kulfony wychodzą, bo nie wychodzą!

Ale prezentować tak ładnie już się nie da ;-(

Marzena

17. Data: 2008-08-15 18:21:22

Od: "Ula Głuszek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale prezentować tak ładnie już się nie da ;-(

Da, da, zrób, (przyjdź na spotkanie bo dawno cie nie było) to wszystkim nam
szczęki opadą, daję słowo

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

18. Data: 2008-08-16 08:47:04

Temat: Re: [OT] było [szydełko] suknie i inne cuda!!
Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Głuszek pisze:

> Da, da, zrób, (przyjdź na spotkanie bo dawno cie nie było) to wszystkim nam
> szczęki opadą, daję słowo

Nie byłam, bo nie miałam z kim dzieci zostawić. Ale od września sytuacja
wraca do normy, więc zacznę się pojawiać :-) .

Marzena

19. Data: 2008-08-16 12:18:44

Od: "Ula Głuszek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie byłam, bo nie miałam z kim dzieci zostawić. Ale od września sytuacja
> wraca do normy, więc zacznę się pojawiać :-) .
>
> Marzena

No to swietnie, czekamy

--
Pozdrawiam Ula Wrocław